Zwanger of zit het tussen mn oren?!?!

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik zit er even helemaal doorheen.. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben maar heb wel veilige seks gehad(condoom). Het is helemaal niet de bedoeling om nu zwanger te worden omdat ik ga beginnen met een opleiding in September. Toch heb ik een raar voorgevoel dat er iets niet klopt. Mijn NOD is zaterdag 24 maart dus ik kan nog niet testen. Ik heb de 22e dag van mijn cyclus een beetje bruin bloedverlies gehad(echt maar een paar druppels) en daarna geen bloedverlies meer gehad. Ik heb dit normaal nooit?! Ook heb ik sinds een aantal dagen last van buikkrampen en diaree (sorry) en meer afscheiding als normaal. Vanmorgen toen ik wakker werd ook weer meteen uit bed, en zo snel mogelijk naar de wc. Kan dit te maken hebben met  een eventuele zwangerschap of zit het allemaal tussen mn oren? Ik hoop dat iemand mij kan helpen... </p>
 
Het kunnen symptomen zijn van een zwangerschap, maar het kan ook een virusje zijn... Er is maar een manier om het zeker te weten, en dat is testen.. Misschiej kun je alvast een early test doen? 
 
Het kan te maken hebben met zwangerschap maar die kans is natuurlijk wel heel klein als je het veilig hebt gedaan.  Uit eigen ervaring de keren dat ik het gevoel had dat ik zwanger was was dit niet het geval. Echter toen ik het totaal niet verwachtte was ik wel zwanger. Ik had toen wel zoals jij beschrijft meer alijmverlies.  Maar ik had een paar keer een beetje bruinig bloedverlies. Ook had ik veel buikpijn. Door de buikpijn (ik dacht dat het iets met mijn darmen was) er bij de huisarts achter gekomen dat ik zwanger was. Het kan beide kanten op.Maar zoals ik lees is het nog niet de bedoeling ? Ik ben bang dat je toch zult moeten afwachten..  kan helaas niet meer doen dan mijn eigen ervaring delen 
 
 
 
Nee het is inderdaad niet helemaal de bedoeling maar als het dan toch zo zou zijn... Ik zou stiekem toch wel erg blij zijn hoor... :) Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben terwijl we een condoom hebben gebruikt, maar toch lees ik veel dat het nog best vaak voorkomt! Had een aantal dagen geleden ook opeens een huilbui om NIKS? Normaal heb ik dit niet als mijn menstruatie eraan komt maar het zou er natuurlijk wel mee te maken kunnen hebben... Ik heb dus ook inderdaad last van die buikpijn/krampen vandaar dat ik dacht aan een zwangerschap en ook omdat ik dacht dat het bruine verlies een innesteling zou kunnen zijn. 
Fijn dat jullie je ervaringen delen en zo snel reageren... Groetjes!
 
Het is misschien maar net waar je op zoekt ;) Je leest ook overal dat condooms juist heel veilig zijn. Zelfde met symptomen van een zwangerschap.  Spannend, dat wachten, maar hopelijk weet je na zaterdag meer. 
 
Zal ik doen! Ben denk ik toch ergens wel een beetje teleurgesteld als de test negatief is (wat ik wel verwacht).. Is dit raar? Ik en mijn vriend zijn namelijk nog niet klaar voor een baby maar toch...
 
Terug
Bovenaan