Zwanger ondanks Ballerine spiraal?

<p>Hoi! Ik lees al een tijdje mee maar heb zelf een vraag die ik niet goed kan terugvinden! <br />Mijn verhaal, ik ben in augustus 2020 bevallen van een zoontje. In november is bij mij een Ballerine spiraal geplaatst en deze is 6 weken later gecontroleerd en zat goed. Ben ook 3x regelmatig ongesteld geweest (cyclus precies 29 dagen). Nu zit ik inmiddels op dag 43 van mijn cyclus en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. 3 testen gedaan en allemaal negatief. Heb geen stressvolle periode achter de rug. Van de huisarts moet ik volgende week nog een test doen en dan terugbellen. </p><p>Heeft iemand enig idee? Maak me een beetje zorgen gezien alle commotie rondom de Ballerine spiraal afgelopen periode. Ben dit weekend ook weer met temperaturen begonnen en mijn temperatuur is gestegen van 36.3 naar 36.96 vanochtend. Hoor graag of jullie ideeen hebben!! Thanks!!</p>

Sorry geen ervaring mee maar mocht je zwanger zijn door die ballerine heen dan zou ik dat wel melden .. dat is bij radar geweest aantal weken geleden.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Ik zou hem ook gaan plaatsen maar ik laat toch liever een ander plaatsen.

Ja ik heb de aflevering al gezien, inderdaad niet best ? Maar toch in overleg toen met de HA besloten om de spiraal te laten zitten. Hij dacht dat het allemaal wel los zou lopen en mee zou vallen.... Nu erg veel spijt van.  

Ben ook sinds een aantal dagen misselijk. Weet niet of ik mezelf nu helemaal gek aan het maken ben, want de testen blijven negatief. 

Ik vind zwangerschapssymptomen ook veel te veel lijken op klachten die vooraf kunnen gaan aan een menstruatie. Je kunt jezelf helemaal dol maken inderdaad.
Een ander merk test gebruiken of via de huisarts laten testen?

Aangezien je negatief test, zou ik uitgaan van niet zwanger. Desondanks maatregelen treffen voor anticonceptie en zekerheidshalve blijven testen. Een test zou echt positief moeten worden als je wel zwanger zou zijn.

Dank voor jullie berichten. Vanochtend had ik toch een heel licht streepje. huisarts gebeld en kan gelukkig aan het einde van de ochtend al terecht.

Terug
Bovenaan