zwanger ondanks chlamidia infectie?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie!;

Zijn er hier ook meiden die zwanger zijn geworden, ondanks dat ze in het verleden een chlamidia infectie hebben gehad?

Ik zal mijn vraag even verklaren!

Mijn naam is @nnie, ik ben 26 jaar en we zijn nu bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden.

Een aantal jaar geleden ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Ze hebben een kijkoperatie gedaan en zijn er op deze manier achter gekomen dat ik een chlamidia infectie had. De artsen vertelde me dat het er niet goed uit zag. Door de infectie heb ik verklevingen op gelopen, en ze vertelden mij dat het nog maar de vraag is of ik ooit nog op de "normale" manier zwanger kan worden.

Mijn wereld stortte in op dat moment. Het bleek dat mijn toemalige vriend mij besodemieterd had, en dat ik dit van hem "gekregen" heb.

Toen mijn man en ik in juni 2006 besloten om voor het echie te gaan, had ik er eerst nog wel vertrouwen in, maar nu we bijna een jaar verder zijn, begin ik me toch wel wat ongerust te voelen.
Ik heb met mijn man afgesproken dat we als we eind van dit jaar nog niet zwanger zijn we stappen gaan ondernemen.

Dus.... ik hoop dat er hier meiden zijn die mij hun "positieve" ervaringen kunnen vertellen!!

Alvast bedankt!

Liefs @nnie

Hoi Annie,

Ik kan je geen positief verhaal vertellen in de vorm die jij het zoekt maaaaaaaaar ik ben zwanger van ivf en ik kan je vertellen...het is NIET het eind van de wereld. Er zijn zeg maar meerdere wegen die naar Rome leiden!  Die onzekerheid die je nu hebt  is denk ik vele malen erger maargoed ik kan niet in jouw koppie kijken. Mijn advies nu je een jaar bezig bent...gewoon naar de huisarts gaan en de natuur een handje helpen. Maargoed ik weet als geen ander dat je hier samen achter moet staan en aan toe moet zijn. Echter hou wel rekening met onderzoeken en dikke wachtlijsten als het zover komt en als je nu een jaar wacht wordt het zo nog een jaar langer door alle procedures. Ik vond het fijn dat we werkelijk aan het behandelen gingen. Die concretie gaf rust zeg maar...

Enne wat die ex van je je heeft geflikt is erg rot. Nu zit je met de gebakken peren. Ik zou razend zijn denk ik.. Ik hoop dat je over niet al te lange tijd een heel lief kindje in je armen kan sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr.Ing

Hoi Inge,

Lief van je dat je dat zegt. ik heb een aantal dingen van jou gelezen op het andere forum en vind de manier waarop jij ermee omgaat echt Super!

Net wat je zegt, je moet er wel samen klaar voor zijn, om stappen te ondernemen. Helaas ben ik degene die er helemaal aan toe is en mijn man niet. Daarom hebben we "samen" besloten om er tot t einde van het jaar mee te wachten.
Soms best moeilijk hoor om er mee om te gaan. Je ziet, hoort en leest dat mensen in je omgeving zwanger worden, en je denkt alleen maar; ik wil ook!!
Maar goed dat gevoel ken jij natuurlijk nog wel 100x beter als ik!!

Bedankt voor je reactie! En ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Liefs @nnie

hoi,
ook ik heb in het verleden paar x zelfs chlamydia gehad, ook kadootje van mijn ex. Ik ben nu voor de 2de keer direct zwanger geraakt, gelijk na stoppen  met  de pil.
succes

Zo, dan heb jij echt geluk gehad! Gefeliciteerd.
Ik hoop dat ik me hier snel mag aansluiten!

Groetjes @nnie

Ik heb in het verleden ook een chlamydia infectie gehad en de arts zei toen tegen mij als je ooit zwanger wild worden zie ik je waarschijnlijk weer terug hier. Gelukkig liep het voor mij anders. Ik ben inmiddels zwanger van de tweede. De eerste keer was ik in ronde 2 zwanger en de tweede keer in ronde 4. Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat komen maar het kan dus wel zoals je ziet

Groetjes Sandra

Hai Annie,

Ik snap dat als jij er aan toe bent dat je echt NU wil starten maar je hebt elkaar wel echt nodig in dat traject. Samen sterk zeg maar. Ik zou zeggen laat het ff los en geniet vooral van de zomer! Lekker bbq'en en rose drinken en nergens rekening mee hoeven houden!! Gezien de verhalen hierboven kan het zomaar raak zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Succes meissie!

lfs ing

hey meiden,

Ik ben blij met jullie positieve reacties!
Ik hoop echt dat dit ons ook zomaar mag overkomen!
Ik merk wel dat ik er steeds meer mee bezig ben naarmate het langer duurt. Dat is natuurlijk ook niet bevordelijk!
Maar inderdaad Inge, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik gun jou (en alle anderen) echt een voorspoedige zwangerschap en een mooi gezond kindje!

Meer reacties zijn natuurlijk meer dan welkom!!!

Bedankt!

Liefs @nnie

Terug
Bovenaan