zwanger ondanks Mirena???

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal

Moet even mijn verhaal kwijt. Heb begin augustus een Mirena spiraal laten plaatsen, deze bevalt me erg goed.
Sinds 5 dagen een zwanger-gevoel. Zware spieren, geen trek in eten, geen smaak. Precies zoals ik me vorig jaar voelde in de zwangerschap van Tessa. Het spiraaltje zit er nog, kan 'm goed voelen.
Ergens hoop ik dat ik een griepje onder de leden heb, maar niets wijst erop. Geen koorts, geen spijsverteringsproblemen...

Kan pas woensdag bij de gyneacoloog terecht...
Dat worden een aantal lange dagen...

Ik weet dat het feitelijk haast onmogelijk is, maar mijn gevoel is sterker dan mijn verstand!
Wie weet iets opbeurends te vertellen???

Groeten
Irene
moeder van Vera (5), Aron (3) en Tessa (bijna 4 maanden)

Poeh meid.....nou moet ik natuurlijk wat opbeurends zeggen....

Ik weet ook niet eigenlijk. Als jij zo sterk dat gevoel hebt, waarom doe je niet even een test? dan ben je gelijk van je onzekerheid af! Of heeft dat geen zin??

Verder wil ik je sterkte en succes wensen......

Dikke knuf

Saskia
mv Rik 04-07-07

Als je toch zwanger bent willen wij je kindje wel adopteren.

Grapje! He, wat vervelend nou. Het is duidelijk dat dit niet helemaal de bedoeling was. Heb je het er al met je man over gehad? En wat als het nu wel zo is?

Ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Iets opbeurends... Het is groen en het plakt.... Kermit de Sticker.... Zoiets?

Sterkte de komende dagen meid!

Groetjes, Marisa

Meestal is je eigen gevoel het beste, ik zag dat je al 3 kinderen hebt dus je zal nu wel weten hoe het voelt!
en ja een test doen kan dat al?
Of gewoon de dokter opbellen want die marena moet met spoed worden verwijdert, wachten tot  woe kan gewoon niet want dat is slecht die hormonen!
Wat ga je doen dan mocht het wel zo zijn?

Ik zou zeggen ga naar de drogist dan weet je het zeker!
Laat je het even weten als je meer weet?

xxxmeimams

Ho,

ik zou gek van mezelf worden als ik geen zekerheid had en direct naar de drogist gaan en een test doen. het duurt anders nog heel erg lang tot het woensdag is. Succes.

groetjes van marloes

Bedankt voor jullie reacties!
Natuurlijk heb ik een test overwogen, maar mijn ervaring is inmiddels dat ik zelf heel snel aanvoel dat ik zwanger ben, maar dat de test dan nog negatief is.
Bij de zwangerschap van Aron voelde ik het al kort na de bevruchting, dat heb ik achteraf teruggerekend. De test was pas 2 weken later positief. Die twee weken onzekerheid zijn echt emotioneel hoor!
(Aron is op 5 mei geboren, de eerste tekenen waren op 4 aug het jaar daarvoor!)

Wat ik gewoon niet snap is of het technisch uberhaupt wel kan! Dat zou toch vreemd zijn, of niet!

Groeten
Irene

Ik weet wat je bedoelt. Lotte is op 2 Mei geboren en ook heb voelde in de eerste week van Augustus al dat ik zwanger was. Al met al heb ik vijf weken na mijn menstruatie een test gedaan en die was negatief. Ik snapte er niks van. Ik voelde me zo zwanger!

Maar goed, het was mijn eerste zwangerschap en ik was nog maar net met de pil gestopt. Misschien waren het 'ontwenningsverschijnselen' om dat ik 10 jaar de pil had geslikt. Een maand later deed ik weer een test en ja hoor, bingo! Op de eerste echo was te zien dat ik al 12 weken in verwachting was. Ook ik heb mijn eisprong en alles gevoeld en was vanaf dag 1 al niet lekker. Ze zeggen dat het niet kan, maar ik weet wel beter.

Wat het spiraaltje betreft, volgens mij is de Mirena puur hormonen en toch niet meer zo'n spiraaltje als het koperspiraaltje wat innesteling moet voorkomen? Er zijn genoeg vrouwen die door de pil/prikpil heen zwanger worden, dus dat zou dan met de Mirena net zo goed kunnen.

Groetjes, Marisa
Ps, je houd ons toch wel op de hoogte?

Jeetje meissie dat is schrikken?! Hou ons wel op de hoogte he!

x ing

Terug
Bovenaan