zwanger? ongeplant

hoi hoi dames

o ik denk dat ik misschien zwanger ben.
maar het was niet geplant heb namelijk nog veel klachten van mijn vorige zwangerschap.....
en mijn vriend wou nu ook nog niet hij ziet allemaal beren op de weg....
en natuurlijk zou ik het wel kei leuk vinden....
vind het mega spannend afwachten....of het nu wel of niet zo is......ben nu 1 dag over tijd.
ik denk o ja wat leuk haha maar ben ook bang dat het dadelijk niet zo is en dan voel ik me denk ik toch wel verdrietig ook al was het niet geplant gek he....
maar eigenlijk kan ut niet echt "raak" zijn we hebben maar 1x seks gehad onveilig....... hoe groot is die kans nou dat je dan meteen raak schiet....

hebben jullie tips om te wacht tijd door te komen....
wanneer zal ik een test doen?

kusss

ooooh spannend

helaas moet je wel wachten voor de test pakt, minimaal 1 week over tijd

anders strat met die kruidvat tstjes van 5 euro en als het raak is pak je pas die dure clear blue voor echte duidelijkheid

succes meid

tegenwoordig hoef je geen week meer te wachten hoor, om je te testen. als je een dag over tijd ben kan je al testen.
ik zou dus zeggen: haal een test en je weet t!
ik heb bij alle zwangerschappen getest toen ik 1 dag over tijd was. en allemaal gelijk positief. t ene streepje was meer zichtbaar dan t andere streepje maar een streep is een streep :)

succes!

liefs, do

wat is de uitslag??????

@ dotjuh: bij mij was 2 weken lang negatief en pas 3e week dat de test het roze streepje gaf.
Toen was ik 2-3 weken zwanger, dus 5 weken volgens de vk dan.

Ach ja vorige keer was het 2 testen die spontaan niks deden en de 3e test deed het pas, ik moet blijkbaar altijd 3x testen hihi

:( nee helaas ben ongesteld geworden
....... vind het kei erg .....
wou stiekum toch wel graag weer een kleintje erbij.
maar ja .... ben nog jong haha 26 dus kan ook nog wel over een jaartje....
maar toch is het ff moeilijk

is dit niet de tijd dan om heel goed met je vriend te praten en dan te gaan stoppen met de pil als je het toch wel erg leuk vond?
wat voor beren ziet hij op de weg dan? misschien kan je daar eens goed over gaan praten want waar er 1 eet, kunnen er ook 2 eten lijkt mij.
qua financien rol je er gewoon in met een 2e.
ik heb er niks van gemerkt qua uitgaven, toen ik mn 2e kindje kreeg. toeslagen gingen omhoog dus kosten bleven t zelfde.
en ja tuurlijk, hoe ouder ze worden hoe duurder ze worden maar ik denk dat dat heus wel goed gaat komen :D
verder is het hartstikke leuk voor de oudste, een broertje of een zusje. die 2 van mij zijn onafscheidelijk! de jongste (bijna 18 maanden) kijkt zo erg op naar haar grote zus! ze rent haar de hele tijd achterna, spelen samen enz.
ik zat ook heel erg te twijfelen hoor, gaan we voor een 2e en toen we voor de 3e gingen zat ik ook weer heel erg te twijfelen.
de stap naar een 3e vond ik het moeilijkst.
hoe gaat dat dan met de auto? (ik moet me dus tussen 2 kinderstoelen duwen en de baby voorin)
hoe gaat t met de kamers? (heb maar 3 slaapkamers) hoe gaat t met de kinderwagen? (de oudste is dan net 4 en kan opzich heel goed lopen maar echt hele lange wandelingen houd ze meestal nog niet vol, de jongste 2 gaan in de duo wagen) hoe gaat het als we naar een atraktiepark gaan? 1 zit altijd alleen
en zo zag ik nog meer "problemen"
inmiddels heb ik overal een oplossing voor bedacht en toen gingen we ervoor.
een 2e is makkelijker want dan kom je weer op een even getal. een duo wagen en t probleem van t wandelen is opgelost. 2 zitjes in een auto is geen probleem, atraktieparken: je zit 2 aan 2, fiancieel ga je er niet op achteruit vind ik (omdat de toeslagen omhoog gaan en omdat je er gewoon inrolt... je laat andere dingen staan. weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen maar t wijst zich allemaal vanzelf)

misschien kan je dit allemaal aan je vriend uitleggen, als jij zo graag een 2ekindje wilt.
doe dit op een subtiele manier als de sfeer goed is :D

succes als je er voor gaat!

liefs,do

ach ja mannen

idd tijd om eens te gaan praten, hem er rustig over na te laten denken
mannen moeten vaak eerst een tijdje nadenken over een 2e voordat ze er voor gaan hoor

van 1 naar 2 is idd wel makkelijker, ik heb een mutsy die ik met 2 klikjes van uno naar duo kan maken, dus dat is makkelijk. 2 kindjes op de fiets of in de auto past altijd wel.

En financieel? tis net hoe duur je het maakt! wij doen veel 2ehands, echte marktplaatsers en daardoor hebben wij onze luxe.
ze hoeven echt niet allemaal een eigen ds, ipod en lcdtv op de kamer.

Ons streven is straks geen tv of pc's boven, daar kun je spelen en huiswerk maken en funtime is beneden
Nu afwachten of het zo gaat hihi

Terug
Bovenaan