zwanger + ontstoken navelpiercing

hallo,

ik had een vraagje even kijken of iemand tips/ervaringen heeft. ik ben op dit moment 34.5 week zwanger dus al een aardig dikke buik gekregen. nu heb ik al zon 7jaar een navelpiercing en had eigenlijk al vrij vlot (bij 12weken) een zwangerschapspiercing in gedaan. eigenlijk geen problemen mee gehad tot nu toe dan. sinds een dag of 2 á 3 is die gigantisch gaan onsteken, eerst was die gewoon wat geerriteerd en rood maar nu word het huidje ertussen ook echt dik. nu had ik zelf al geprobeerd om met wat schoonmaken met een wattenstaafje en wat uierzalf snachts om het te verzachten wat in toom te houden.. ik heb hem er toch vanochtend voor het douchen maar er uit gehaald omdst het zo zeer deed als je er aan kwam. maar nu lees ik veel opninternet dat dat niet goed is omdat het dan van binnen kan ontsteken of iets dergelijks ? dus ben nu wel aant twijfelen of ik hem snel weer in moet doen tot die niet meer ontstoken is ?

heeft iemand tips/ervaringen ?

Goedemorgen,

Het is belangrijk om met neus spray zoutoplossing de piercing en ontstoken gedeelte schoon te maken. Dit haalt de vocht uit de wond. Met 2 a 3 dagen word het al een stuk minder.

Succes!!

Liefs

Hoi ik heb tzelfde gehad.

Ik heb hem toen eruit gelaten, 1 keer goed schoongespoeld en daarna paar dagen met betadine en eilandpleister erop.

Succes

Hoi ik ben 20 weken zwanger en heb een navel en een tepelpiercing ik maak beide om de dag schoon met unicura zeep, en gaat eigenlijk tot nu toe heel goed hopelijk blijft dat zo. Misschien een keer proberen met unicura?

Grappig een paar dagen geleden op dit forum gereageerd en zit nu zelf met een onstekening navel piercing zo uit het niets, hebben de tips bij jou geholpen? Ik ga morgen spoelen met gekookt water en zeezout

Oh dat is ook toevallig, maar niet tof.

Ik ben blij dat ik hem eruit gelaten heb, alles staat op spanning en heb nu striae tussen beide gaatjes. Huid eronder is dus gescheurd. Moet er niet aan denken dat hij compleet uit zou scheuren :eek:

Oh nee dat lijkt me pijnlijk ik ga hem zowiezo eerst behandelen en dan pas eruit halen, maar moet zeggen ben nu 21 weken en heb echt nog ruimte zat aan beide kanten van het staafje dus of die nu al zou uitscheuren denk ik niet

Terug
Bovenaan