Zwanger? Onzeker!

Hoi,

Na twee miskramen, waarvan de laatste op  8 mei, lijkt het er toch echt op dat ik zwanger ben!
Ik zou op 3 juni ongi moeten zijn geworden maar dat ben ik nog steeds niet. Ik heb enorm pijnlijk borsten en ook erg moe. Uiteraard vandaag toch maar eens getest en kreeg 2 streepjes te zien! Echter was het streepje wel erg vaag.
Weet nu dus niet zo goed wat ik er mee aan moet. Misschien toch  nog de hormonen van m'n vorige zwangerschap? Ik zal over een paar dagen nog maar eens een test doen wat ik kan het echt niet geloven. We zijn immers al bijna een jaar aan het klussen voor een 2e (incl de miskramen) dat ik het me nu niet kan voorstellen dat het deze keer meteen raak is. Ik ben er erg onzeker door.

Ik wacht dus nog even met een heel groot gat in de lucht springen.

Lente88

Hoi,

Spannend hoor! Ik heb net mijn 1e verhaal op het forum geplaatst en hoop na mijn 1e miskraam (23 maart) en 2e zwangerschap ook weer zwanger te worden. Er ligt in elk geval een test klaar voor het moment dat ik 1 dag over tijd ben.

Groetjes Linda

Hoi Lente88,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen de komende periode, las net een berichtje dat het helaas niet zo mocht zijn deze maand, dat vind ik echt heel rot voor je.
De afgelopen tijd is niet makkelijk voor je geweest en een kindje is zo gewenst.
In gedachten duim ik voor jullie.

Groetjes Titatess

Terug
Bovenaan