Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd!! Ik vandaag pas 5 weken volgens de ha (6 dacht ikzelf)! Ik neem aan dat het verloop met echo’s en dergelijke een beetje hetzelfde is als in NL?
Dankje! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk dat het wel ongeveer het zelfde is zoals in Nederland wat ik er van begreep. Ik moet elke 4 weken langs komen voor controle en dan kijken ze snel even of alles nog goed is. Met 12 weken wel complete echo gehad en heb volgende week mijn 20 weken echo. Spannend hoor
Spannend zeg!! Ik kan niet wachten op de eerste echo. Had licht bloedverlies wat een aantal dagen gestopt was maar vanochtend weer is begonnen. Terwijl de ha wel aangaf dat mijn hcg waarden goed of zelfs hoog waren. Dat maakt me dus best onzeker. Even afwachten!
Meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Kunnen jullie iets vertellen over hoe het zit met Zika op Curacao? Ik zou graag op 'babymoon' gaan, maar het is niet duidelijk hoe veilig het is. Kunnen jullie daar iets over zeggen? Bedankt vast!