Zwanger op de huwelijksnacht?!

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik heb misschien wel een hele rare vraag en hoe langer ik reken en denk, hoe idioter het klinkt! Misschien kunnen jullie me (uit de droom?) helpen; mijn vriend en ik gaan 29 juli trouwen en nu willen we graag dat ik rond die tijd zwanger word.
Nu ben ik erg bang dat ik door 13 jaar pilgebruik niet zomaar zwanger kan worden. Ik ben zelfs bang dat dat maanden/jaren kan duren. Mijn vriend vindt dat heel raar, want het is nergens op gebaseerd. Mijn huisarts zegt dat je na het stoppen met de pil meteen weer vruchtbaar bent.

Wat zouden we moeten doen om onze wens in vervulling te laten gaan? Wanneer kan ik veilig met de pil stoppen? Ik wil natuurlijk niet ongesteld worden op, of vlak voor mijn trouwdag!!

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Liefs, Marian

als je nu zou beginen kan je rond die tyd zwanger zijn ik was naar 9 jaar pil gebruik oook binen 3 maanden zwanger dus sucses als je op www.babybrabbel kijk kan je het uitreken bij interactief vruchtbaar kalender

tja dat wordt heel goed plannen dan hihi
want het lijkt mij helemaal vervelend als je ongesteld bent net voor of op je trouwdag en helemaal op je huwelijksnacht
veel succes met plannen meid

Hmm, dat klinkt best succesvol! Binnen 3 maanden zwanger... Is het zo raar dat ik bang ben dat het lang zal duren voor ik zwanger zou worden?  
Jullie gaan er dus vanuit dat ik na het stoppen met de pil meteen weer ongesteld zou worden? Ik hoop het van harte, maar heb geen flauw idee

Zijn er nog meer pillenslikkers die meer dan 10 jaar geslikt hebben en dan zwanger willen worden?

Thanx, Marian

Hoi,

Ik heb 15 jaar de pil geslikt.  21 december laatste pil genomen,  22 januari ongesteld geworden  en inmiddels 10 weken zwanger.

Groetjes

Jolanda

Hai meiden,
Natuurlijk hopen we allemaal binnen 3 rondes zwanger te zijn. Ook ik heb angst verminderd vruchtbaar te zijn(of een mk in de toekomst), daar mijn ouders ook 7 jaar hebben gedaan over mijn zus en mij. Mijn zusje is echter in december 2005  in ronde 1 zwanger geworden, en die waren nog niet eens écht gericht aan het klussen. Dus er is hoop!! Ik ben op mijn 16e met de pil begonnen en met 28 gestopt omdat ik mijn lijf wilde ont-hormonen. Ben snel daarna ongepland een keer zwanger geweest maar werd mk na 3 weken. Uitzonderingen daar gelaten, maar volgens mij heeft je lijf maar kort nodig te herstellen van pilgebruik en pakt hij je natuurlijke cyclus snel weer op. Nu zijn mijn vriend en ik in ronde 1 belandt en mijn nod is 12 april. zou geschenk   uit de hemel zijn als   het in 1 keer lukt. Een vrouw mag hopen, toch?!
meiden succes allemaal en ik hoop dat we elkaar weer snel tegen komen op het zwangerzijn-forum. Aan onze intenties en verlangens zal het niet liggen, toch?!!!
x Annet

hallo allemaal,

Ieders lichaam werkt natuurlijk anders maar lang pil gebruik hoeft geen belemmering te betekend. Ik ben 3 maanden met de pil gestopt en nu 5 weken zwanger. Mijn vriendin is na het stoppen met de pil niet eens meer ongi geworden, ze was gelijk zwanger. Dus... geen paniek. Je wordt zeker niet onvruchtbaar van het lange pil slikken.

Succes en hopelijk is het voor jullie ook snel raak.
Groetjes Bien

Ook ik wil hier op reageren!!

Ik had dezefde gedachte als jou!
Ik stopte net voor ons trouwen en ik zou ook precies op onze huwelijksnacht vruchtbaar zijn

Helaas ging het niet zo snel als we dachten.
we zijn nu bijna een jaar getrouwd en nu ook 10 weken zwanger. maar hebben er toch echt even op moeten wachten. als je wat zekerder wil zijn dat je echt weet wanneer je vruchtbaar bent enzo, kan je nu al stoppen met de pil en eerst veilig vrijen (weet niet wanneer je gaat trouwen??)
Dan kan je altijd vlak van te voren a;snog voor het echie gaan!!

Ik wens je succes met je keuze

Liefs Alma
10 weken 4 dagen (Ronde 11 zwanger)

Terug
Bovenaan