Zwanger op jonge leeftijd

Hallo dames,

Ik ben Janine en ik ben net 16.
Ik ben 3 maanden geleden zwanger geraakt van een spaanse man, ik woon zelf ook in spanje, maar mijn bloed is Nederlands. Ik ben dus ongewenst zwanger. En ben ook nog heel jong om zwanger te zijn. Ik heb het nog niet aan mijn familie verteld: mijn vader is overleden en met mijn moeder heb ik een heel slechte band.

Ik zou graag ik contact komen met meiden onder de 20 die ook (ongewenst) zwanger zijn. Mijn email adres is janine_berends@hotmail.com.

Ik zie uw/je reactie tegemoet

Groetjes, liefs en voor de hoogzwangeren onder ons: Veel Succes en Geluk!!
 
Hoi Janine,
ik ben een heel stuk ouder en heel gewenst zwanger maar ik wou je toch even een hart onder de riem steken. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je hiermee helpen. Voor als je besluit het kind te houden: een ongewenste zwangerschap kan leiden tot een heel gewenst kindje en een heel gelukkige moeder, dus probeer het niet te somber in te zien. Het leven neemt soms rare wendingen en vaak als je het niet verwacht kan dat tot heel mooie dingen leiden. Heel veel sterkte toegewenst, het komt allemaal wel goed!!
Groetjes
 
Hoi Janine,

Ik ben ook iets ouder en bewust zwanger. Wel heb ik een vriendin die op haar 16de een baby heeft gekregen. Dit was in eerste instantie ook niet de bedoeling maar achteraf is ze zo dol gelukkig en had het voor geen goud willen missen.
Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je er net zo van mag gaan genieten als mijn vriendin.

Liefs, Ank
 
gewoon een berichtje om te zeggen dat ik je heel moedig vind. hoe de reacties van mensen om je heen ook zijn, boos of verdrietig of behulpzaam of blij, bedenk altijd dat jij de keuzes maakt, want het gaat uiteindelijk om jou! heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan