zwanger op vakantie (vliegen)

A

Anoniem

Guest
Hallo !

Wij willen graag nog even (nu het nog rustig kan..!! haha!) op vakantie. We willen dan begin maart met het vliegtuig naar één van de Canarische Eilanden, ik ben dan 18/19 weken zwanger van een tweeling.

Hebben jullie ervaring hiermee, zwanger op vakantie?  Of tips waar we aan moeten denken? Ik weet dat je niet te veel in de felle zon mag ivm een mogelijk "zwangerschapsmasker".

Ik hoor het graag !!

Groetjes Marasje

hoi hoi,

de ervaring die ik zelf heb is bij navraag bij de vliegmaatschappij waar ik zelf elke 3 weken mee vlieg is dat ik tot 28 weken zonder verklaring mag vliegen en van 28 weken tot 32 weken met een doktersverklaring. alleen soms kunnen ze je weigeren.
Inmiddels heb ik bij de verloskundige en verklaring wanneer ik ben uitgerekend omdat ik heel erg mijn buik naar voren draag en mensen denken dat ik niet zo lang meer hoef of dat het een 2-ling is. Ik neem het zekere vor het onzekere en heb dus de verklaring altijd op zak.

Ik vlieg elke 3 weken naar italie, het is maar anderhalf uur gelukkig en ik heb zelf nergens last van, niet misselijk of iets dergelijks, maar das natuurlijk voor een ieder verschillend!!

ik hoop dat je er iets mee kunt!
fijne vakantie ;)
bacio Josy

Hai,

Ik ben nu 12 weken en 1 dag zanger en ook wij gaan 3 maart even een weekje naar Tenerife. Je kan het beste gaan vliegen na de 3e maand en vaak tot de 6e maand zonder problemen. Bij landen als Turkije moet je wel oppassen, want daar zijn ze strenger in het vliegen.

Succes en geniet ervan, wij gaan dat ook zeker doen.

ps de eerste week van maart is het nog carnaval op Tenerife, dus wij gaan er een feestje van maken!

Groeten Helen(tje)

Wat grappig, wij kijken ook naar Tenerife !!

Het lijkt ons inderdaad nog even heerlijk om te genieten, en ik kan ook geen gekke dingen op internet vinden waarom je het vliegen zou moeten laten. Ik voel me nu goed dus heb er veel zin in.

Genieten jullie er ook lekker van   !!

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan