Zwanger opnieuw

Hallo allemaal,
Ik ben weer Zwanger YES.
Vorige maand was ik ook zwanger, toen ik 3 dagen overtijd was een testje gedaan was neg. 4 dagen later weer een test gedaan en deze was vaag maar wel positief. 1 dag na de test verloor ik wat bloed en een paar dagen later kwam de rest. (miskraam)Ik ben toen ook bij de huisarts geweest.

Nu was ik weer een aantal dagen overtijd en nu ook een test gedaan en deze was nu direct positief en niet vaag. Ik ben helemaal blij maar ook erg bang. Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat.

Maakt het trouwens niet uit dat ik nu alweer zwanger ben terwijl ik vorige maand een miskraam had?

Please laat alles nu goed gaan.

Liefs en succes allemaal Mira.
 
Hoi Mira,

Maak je niet druk. Dat zou echt niet moeten uitmaken. Zelf kreeg ik 3 weken geleden een miskraam na een zwangerschap van 8 weken en vanmorgen heb ik mijn bloed laten testen omdat ik vermoed alweer zwanger te zijn... vrijdag krijg ik de uitslag. Ik begrijp je onzekerheid heel erg goed maar probeer wel van je zwangerschap te genieten. Het is alleen maar goed voor je kindje dat jij je ook goed voelt en niet teveel piekert. Geniet er dus van EN gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Groetjes Frederique
 
hoi mira

ik vind het hartstikke leuk voor je dat je weer zwanger bent!
Ik hoop dat het allemaal goed gaat zal voor je duimen hoor.
Ik ga strakkies een test doen ben zeeeeeeer benieuwd of het raak is !

veel liefs van beertje
 
Bedankt voor jullie reacties doet me goed.

Natuurlijk ga ik ervan genieten het is alleen dat je onbewust toch even moet denken aan de vorige keer.

Maar de vorige keer is niet nu en we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat.

Liefs Mira.
 
Terug
Bovenaan