zwanger?? oud bruin slijmverlies net na eisprong

hoi meiden

na mijn miskraam in maart proberen we weer zwanger te worden. gebruikte de ovutesten van kruidvat. vorig weekend eindelijk positief. flink geklust natuurlijk. 2 dagen later kreeg ik wat roze afscheiding,slijmverlies. dit werd later afgewisseld met wat oud bruin slijmverlies.   ik heb gister nog eens een ovutest gedaan en die bleef dus vet positief. hoe kan dat nou? daarna nog een ovulatietest van cb gedaan en die was negatief.
zit nu 7 dagen voor NOD. heb iets gevoelige tepels. het slijmverlies is nog heel af en toe roze/bruinig. zou ik zwanger kunnen zijn? hebben meiden dit ook meegemaakt?
ik hoop op reacties!!

liefs bianca

Hoi Bianca,

Ik heb geen ervaring met ovulatietests, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen. De afscheiding kan natuurlijk aanduiden dat er iets aan de hand is, net zoals de gevoelige tepels. Helaas kun je niets anders dan afwachten en er t.z.t. een zwangerschapstest tegenaan gooien.

Heel veel sterkte met afwachten en ik hoop dat je zwanger bent!

Groetjes, Marisa

hoi

ja idd afwachten. nog 6 dagen.   bedankt voor je berichtje. tpels nog steeds gevoelig., maar ook nog steeds af en toe oud bruinig slijm. pfff

liefs bianca

Hoi Bianca,

Ik gebruikte ook ovutesten, in feb bleven deze ook 7 dagen na mekaar positief.
Ik werd er gek, en mn vriend ook! Gelukkig bleek op mn NOD dat ik gewoon zwanger was.
(De testen waren ook van het kruidvat)

Blijkbaar kan dat inderdaad zo zijn dat de ovutesten pos blijven doordat je gewoon zwanger bent. Komt echt wel vaker voor hoor.
Helaas zal je nog een 7tal dagen moeten wachten om hier zeker van te zijn.

Ik hoop alvast voor je dat het zo is, meid! En dat die 7dagen dus maar snel om zijn...

Liefs Babeken

Terug
Bovenaan