Zwanger proberen te worden na 2 (of meer) miskramen

<p>Dag ladies,</p><p> </p><p>Vorig jaar december met 5 weken onze eerste miskraam gehad en helaas dit jaar in april met 8 weken een 2e miskraam gehad. </p><p>We hebben nu een chromosoomonderzoek laten uitvoeren, begin juli krijgen we uitslag daarvan. Daarna kunnen we een stollingsonderzoek laten uitvoeren, helaas kan dat pas 12 weken na mijn laatste miskraam en in de tussentijd mogen we niet opnieuw zwanger worden.</p><p> </p><p>Wie heeft ook ervaring met herhaalde miskramen en probeert nu opnieuw zwanger te worden? Toen ik nog zwanger was zat ik in een whatsappgroep met een aantal vrouwen die in dezelfde maand waren uitgerekend. Je merkt dat je veel steun aan elkaar hebt als je in hetzelfde schuitje zit. Daarom wil ik graag hiervoor ook een whatsappgroepje oprichten om elkaar steun te bieden en ervaringen/tips uit te wisselen.</p><p> </p><p>Liefs,</p><p> </p><p>Winny</p>
 
Hoi hoi.
wat erg om te horen. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Alleen (nog) geen onderzoek laten doen juist omdat we door wilden en opnieuw voor een zwangerschap wilden gaan.
ik heb in sept. 2014 een miskraam gehad. Was in oktober weer zwanger en in juni 2015 bevallen van ons zoontje.
nu wilden we graag voor een 2e gaan, het duurde een jaar voor ik zwanger was. Op 1 januari 2018 een positieve test en in februari een missed abortion helaas. Via medicatie opgewekt en pas in april was alles weg :(
toen kregen we ook de optie om onderzoek te laten doen, maar het niet zwanger mogen worden hield ons tegen.
nu gaan we maar weer verder en hopen dat de volgende zwangerschap wel goed zal uitpakken! 
 
Heel veel succes met de onderzoeken! Ik weet hoe het voelt :( 
hoop dat je gauw een positieve test on handen hebt en hopenlijk daarna een gezond kindje op de wereld mag zetten! 
 
Liefs Irmgard
 
Hi Irmgard,
 
Dank voor het delen van je verhaal. Mocht je het leuk vinden om contact te houden via de app, stuur me dan een mailtje met je telefoonnummer zodat ik je kan toevoegen. Andere dames die ook geinteresseerd zijn, kunnen dat ook doen!
winny373@outlook.com
 
Groet,
 
Winny
 
Terug
Bovenaan