Hi!
Beetje laat sinds de opening van deze topic. Maar lijkt mij ook interssant om verhalen uit te wisselen.
Vorig jaar in aug 2018 gestopt met de pil. In december 2018 hadden we het geluk dat we zwanger waren. Na 6 weken helaas een mk. Kwamen we via de echo achter. Zwangerschap verliet mijn lichaam niet vanzelf, ook niet na twee keer de pillen. Dus moest ik curratage. Dit viel me erg zwaar, omdat het dik 3 weken heeft moeten duren om mijn zwangerschap uit mijn lichaam te krijgen.
32 dagen na de curratage werd ik ongesteld gelukkig. Toen gelijk na de tweede ronde weer zwanger. Helaas was hier het hartje gestopt met kloppen na bijna 8 weken. Was op de echo te zien. Ook hier verliet de zwangerschap mijn lichaam niet vanzelf. Heb toen direct voor curratage gekozen.
Na ongeveer 34 dagen na de curratage werd ik ongesteld. Eerste ronde gewacht, om mijn lichaam rust te geven. Tweede ronde helaas niet raak. We zitten nu in ronde 3 en ik merk dat ik best 'obsessief' er mee bezig ben. Terwijl de eerste twee zwangechappen zonder ovulatietesten zijn gekomen en we onveilig deden met in het achterhoofd: hopelijk worden we zwanger.
Nu is het bij mij omgeslagen. Ik houd tegen het obsessieve bij wanneer de ovulatie er aan komt, om het 'goed' te doen. En denk elke dag wel aan zwanger worden. Ik wéét dat het niet gezond is en ik minder er om moet stressen en dat ik gezegend ben dat ik zwanger kán worden. Maar iets weten en voelen, zijn nu even twee dingen.
Benieuwd of jullie al zwanger zijn!
Kim