Zwanger proberen te worden van eerste kindje?

<p>Hoi allemaal! <br /><br />wie op dit forum probeert voor de eerste keer zwanger te worden?</p><p>ik zit nu in mijn derde ronde. Helaas nog niet raak. Vind het echt heel leuk en spannende tijd! </p><p>ben ook benieuwd hoe jullie tot de conclusie waren gekomen om voor een kindje te gaan? Mijn vriend kwam met zo een leuk origineel ‘startmoment’ </p><p> </p><p>liefs melanie </p>

Hoi Melanie, 
Wij proberen ook zwanger te worden van ons eerste kindje. Wat spannend idd Maar wel heel leuk. Wij gaan nu naar ronde twee. 
Groetjes demi

Hallo,
wij proberen ook voor ons eerste keertje te gaan. Helaas al wat verder dan jullie, we zitten nu in ronde 24.... 
Het was en blijft spannend maar leuk vind ik het niet echt meer haha! 

Hoi allemaal! 

@vogeltjee jeetje ja dat is wel lang inderdaad! Hebben jullie dan ook medische hulp ingeschakeld? Na een jaar proberen is dat wel gebruikelijk toch? hoop dat het snel lukt! 

@demiv spannend hè! Ik ben benieuwd en probeer me ook af te leiden met werk en andere zaken zodat ik niet alleen maar gefocust ben op zwanger worden, maar vind het wel leuk. Is toch een bijzonder moment in je leven! Succes :) 

Terug
Bovenaan