Zwanger proberen te worden zomer 2019

<p>Zijn er hier meer die vanaf de zomer 2019 willen proberen zwanger te worden die mee willen kletsen? </p><p>Lijkt me gezellig en fijn om zo de tijd tot die tijd door te komen :) </p>

Ja wij ook! Eigelijk zijn we er nu al klaar voor, maar omdat ik crohn heb en me darmen nu niet echt mee werken moeten we nog even wachten! Hoe oud zijn jullie?

Wij ook! Wij willen dan voor een tweede gaan. Zou het eigenlijk nu al wel willen, maar wij willen toch nog even een mooie reis maken van de zomer zonder dat daar de kwalen van een zwangerschap bij komen. 

Wij willen dan ook graag voor een tweede gaan! Oooh zou t ook al heeeeeel graag willen, maar gaan toch nog twee mooie reizen maken voor een zwangerschap. Weet eigenlijk niet wat ik liever wil, maar goed de tijd gaat toch al zo snel, dus genieten maar!

Hoi, ja zeker nu of dan wordt dan ons 2e kindje maar we hopen dat er niet teveel leeftijd tussen zit sommige zeggen is te snel maar dat maakt ons niks uit. Nu denk ik dat ik zwanger ben alleen weet ik het niet zeker maar als het nu niet is hoop ik ook rond de zomer sowieso. Dan zou er 2 jaar tussen zitten en als ik nu zwanger zou zijn 1,5 jaar toch een verschil maar ook leuk

Terug
Bovenaan