Zwanger raken dmv zelfinseminatie ivm vaginisme

<p>Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn nu ong. een half jaartje bezig om zwanger te worden. Ik heb vaginisme, daarom doen wij dit dmv zelfinseminatie.Helaas tot nu toe nog zonder resultaat, over een week zou mijn menstruatie weer moeten zijn dus zit in een spannende periode nu… Nu is mijn vraag of er mensen zijn die toevallig nog tips hebben?zoals: ik gebruik de ovulatie test van clearbleu, deze geeft +/- 2 a 3 dagen positief aan. Wanneer kan ik het dan het beste doen? En ik gebruik deze sets: <a href="https://www.zelfinseminatie-shop.nl/zelfinseminatie-sets/zelfinseminatieset-4x-catheters
Nu" rel="nofollow">https://www.zelfinseminatie-shop.nl/zelfinseminatie-sets/zelfinseminatieset-4x-catheters Nu zijn deze erg prijzig. Iemand enig idee hoe dit goedkoper kan? de spuitjes zijn overal te koop maar die flexibele ”catheters” heb ik tot nu toe nog nergens kunnen vinden. Nu heb ik er natuurlijk alles voor over, maar als het goedkoper kan is het natuurlijk altijd fijn!  Ook is het natuurlijk leuk om ervaringen te lezen!   Alvast bedankt !</p>

Ik ben nu 8 weken zwanger ook via zelf inseminatie ivm dat mijn partner transgender is. Ik deed mijn ovulatie testen 2x per dag 1 x sochtends vroeg met ochtend urine en 1 x Smiddags na mijn werk dienst. Ik merkte al gauw dat mijn ovulatie testen smiddags donkerder waren dan sochtends. Na 5 maanden merkte ik dat ik rond de 15e dag na mijn menstruatie altijd mijn Piek had gevonden. Dus de laatste keer hebben wij 2 dagen voor mijn Piek de inseminatie gedaan omdat sperma ongeveer 48 uur kan overleven. Verder deed ik altijd voor en na de inseminatie mastruberen klinkt misschien heel vreemd maar de vagina trekt zichzelf samen en zuigt soort van hem sperma naar binnen. Dit zijn een aantal methodes die ik heb gebruikt en ben in 5 pogingen zwanger geworden :)

wij hebben dus ovulatie testen gebruikt die van de action en die van clearblue met de smiley. Daarnaast voor het insemineren zelf hebben we een doseerspuitje van de Kruidvat gebruikt. Niks bijzonders en geen poespas. 

ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips 

Wij hadden btw deze set gebruikt de eerste poging https://www.zelfinseminatie-shop.nl/zelfinseminatie-sets/zelfinseminatieset-4x-flexibele-canule  
ik vond zelf de lange slangetjes een heel gedoe en vond het een eng idee zo diep naar binnen maar misschien zijn deze wel fijner voor jou

Heb zelf geen vaginisme maar door bepaalde dingen wel soort van, door bepaalde gebeurtenis. Heb toen pelottes gekocht en ben daarmee gaan trainen. Van klein naar groot en nu kan ik wel seks hebben. Heb je dat al eens geprobeerd? Een dillator set voor vaginisme heet het. En heeft echt geholpen, om de dag trainen met veel glijmiddel. En elke keer lukt het een stapje verder. Succes. 

Ohh super fijn om te horen dat het jou zo snel gelukt is! Ik gebruik dus de ovulatie testen van clear Bleu. Met de smiley.. Maar beter is  dus om ook die goedkopere gebruiken zodat je beter je piek kan bepalen? Ik heb namelijk vaak erge rugpijn en tot nu toe is dat ook iedere keer het moment waarop de ovulatie test de eerste keer positief is die maand.
Ik zou aankomende maandag ongesteld moeten worden.. Het is nu zaterdag en helaas voel ik overduidelijk menstruatie krampen dus denk dat het toch echt weer niet gelukt is deze keer. Dus op naar de volgende dan maar. 
De set die ik nu gebruik werkt opzich wel fijn voor mij alleen vind ik het nogal prijzig.. Wat opzich niks uit maakt natuurlijk. Alleen een spuitje gebruiken kan ook en dat zou schelen alleen ben ik dan bang dat het niet diep genoeg gaat ofzo?!?! Dus denk dat ik maar gewoon even bij deze set blijf.
Geniet van je zwangerschap, zo fijn om te horen dat deze methode toch een positief resultaat heeft gebracht bij jou! Het wachten word steeds moeilijker voor mij en ben toch soms onzeker of het misschien wel nooit gaat lukken.. Maar zo'n verhaal laat me dan toch weer beseffen dat het echt wel kan! 

Ja dat heb ik al wel eens geprobeerd KKKK. Maar helaas ook zonder resultaat.. Ik ben er van overtuigd dat er ook voor mij ergens een oplossing moet zijn die ik misschien ooit wel ga vinden. Maar voor ons gaat de kinderwens op dit moment voor aangezien deze zo groot is.. Maar heel erg bedankt voor de tip! 

Ik heb geen vaginisme maar wij hadden wat problemen rondom het “moeten” dus zijn begonnen met insemineren rondom de moet dagen. Ik heb de ovulatietesten van clearblue gebruikt rondje of smilie gewoon in de ochtend en om de dag gezellig gehad of geïnsemineerd, de laatste ronde de dag van de smilie en de dag erna ook nog dus de ovulatiedag zelf, verder heb ik conceive plus gebruikt, beetje ingespoten en daarna het zaad ? heb een dun spuitje van 1,0ml gebruikt en deze dan 2,5x gevuld en ingebracht, verder geen gekke opzet stukjes of slangetjes.. 10min blijven liggen en zelf klaarkomen, schijnbaar heeft het gewerkt ben nu 5+6 zwanger ☺️

Wat fijn dat het ook bij jou zo goed gelukt is. Bij ons tot nu toe nog niks. Laatst antibiotica kuur gehad en helaas daardoor ongesteld geworden dus geen idee hoe mijn cyclus nu is. Moet ik dit zien als een echte menstruatie en volgt er dus gewoon een eisprong of niet? Ik weet het even niet meer dus het is nu even afwachten of mijn eisprong gewoon gaat volgen en anders afwachten tot mijn vokgende menstruatie en daarna weer verder. Ik word gek van het wachten. Word er zo onzeker van?

Terug
Bovenaan