A
Anoniem
Guest
hallo lieve meiden,
Ik heb op 4 april een miskraam gehad! dat is nu 5 weken geleden.
nu vraag ik me af wanneer ik weer ongi moet worden.
Ik heb me laten vertellen, dat je na een miskraam heel vruchtbaar bent. klopt dat?
we zijn al weer aardig aan het klussen.
ik hoop dat ik er snel weer van mag gaan genieten...
zijn hier ook meiden die vrij snel weer zwanger zijn geraakt na een miskraam?
ik was bij de eerste keer vrij snel zwanger. Ik was in oktober gestopt met de pil. en in januarie was ik zwanger! ik kon mijn ogen niet geloven. en dat terwijl mijn cyclus helemaal nog niet regelmatig was... want mijn eerste eggi ongi was na 33, 54 en toen zwanger! ik weet dat het deze keer niet weer zo hoeft te zijn. maar ik hoop ook niet dat het heel lang gaat duren...
ik was 10 weken zwanger toen het mis ging! maar ik heb ook de hele zangerschap het gevoel gehad, dat er iets niet goed was.
gr. dd
Ik heb op 4 april een miskraam gehad! dat is nu 5 weken geleden.
nu vraag ik me af wanneer ik weer ongi moet worden.
Ik heb me laten vertellen, dat je na een miskraam heel vruchtbaar bent. klopt dat?
we zijn al weer aardig aan het klussen.
ik hoop dat ik er snel weer van mag gaan genieten...
zijn hier ook meiden die vrij snel weer zwanger zijn geraakt na een miskraam?
ik was bij de eerste keer vrij snel zwanger. Ik was in oktober gestopt met de pil. en in januarie was ik zwanger! ik kon mijn ogen niet geloven. en dat terwijl mijn cyclus helemaal nog niet regelmatig was... want mijn eerste eggi ongi was na 33, 54 en toen zwanger! ik weet dat het deze keer niet weer zo hoeft te zijn. maar ik hoop ook niet dat het heel lang gaat duren...
ik was 10 weken zwanger toen het mis ging! maar ik heb ook de hele zangerschap het gevoel gehad, dat er iets niet goed was.
gr. dd