zwanger raken

A

Anoniem

Guest
haalo ik heb een dochter van 10 jaar en ben vanaf haar geboorte bezig vor een tweede wat me niet wil lukken heb van alles al gedaan zelfs geinjecteerd met humichon injecties mar tot nu toe nog niets wil zo graag een tweede maar ja wil niet lukken de artsen zeggen dat ik overgewicht heb en dat is niet leuk om aan te horen

Hoi hoi,wat vervelend zeg!!!zo lang moeten wachten op een tweede.Ik heb ook wat overgewicht nie tzo veel,maar sorry wat een onzin,wat willen ze daarmee zeggen?kan me heel goed voorstellen dat je dat niet leuk vindt.Er zijn zoveeel vrouwen die overgwicht hebben en ook zwange rraken.

ik hoop voor je dat het je eidelijk is gauw lukt,want dat heb je dwars en dubbel verdient!!!

sucses.en trek je daar niets van aan.

gr manuela

Wat een onzin vind ik dat van je overgewicht, heb soms wel het idee dat iets erg snel daar de schuld van krijgt.

Bij mij heeft het geen invloed gehad, ik heb flink overgewicht en ben beide keren in de 2e maand zwanger geraakt.
( ja, sorry, beetje lullig misschien voor iemand die al lang bezig is, maar ik bedoel mijn antwoord goed, dat ik het dus onzin vind.)

Veel succes ermee.

liefs Mosy

ik heb ook een paar patienten gehad die overgewicht hadden, en niet zwanger raakten. Ik raadde ze altijd aan om het BCM dieet te volgen, dat is voor iedereen, gaat snel en onder begeleiding van een arts,e cht perfect, binnen no time ben je in elk geval van die extreme kilo s af en dan kan het in elk geval daar niet door komen, bekijk de site eens; ik moet zeggen dat het op de site er in gewikkelder uitziet dan in het echt, heb het zelf ook gedaan, tis niet moeilijk en je hebt geen honger ,de kilos vliegen er echt af, een aanrader dus, www.precon-nederland.nl

Wat een onzin zeg! Daar wordt je idd niet vrolijk van. Kunnen ze niet met iets anders komen. Ik snap er soms ook niets van hoor. Sommige mensen die zijn echt heel zwaar of drinken of doen drugs en die raken toch ook zwanger? De medische wereld leeft zich geloof ik niet echt lekker in...
Ik ben zoals ze zeggen mooi op gewicht maar wordt ook niet zwanger. Dus ik vind het onzin.
heel veel succes met klussen en zwanger worden!

Terug
Bovenaan