Zwanger reizen maar WAARHEEN?

<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Beste mevrouw / heer,</span></p><div id="AppleMailSignature" dir="ltr" style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Wij zijn half juni uitgerekend en willen daarvoor nog dolgraag een mooie verre reis maken (onder het mom nog een keer met zijn tweeën). Het liefst naar een bestemming met een prettig klimaat.</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Het blijkt alleen enorm moeilijk zoeken, elke website zegt wat anders. En volgens sommige websites heeft zelfs elk land risico’s voor een zwangere vrouw, tot het punt dat Florida niet eens meer veilig zou zijn voor mij. Tot dat ineens elk land risico op Malaria heeft. Dat maakt de keuze niet makkelijk, hebben jullie wellicht tips waar heen te gaan of waar we ons geen zorgen hoeven te maken en waar we nog één keer samen kunnen genieten van een mooie vakantie.</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Elke hulp zou welkom zijn!</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Vriendelijke groeten,</div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;"> </div><div style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Tara</div>
 
Hoi samen, check wel even de muggen in Sri Lanka. En zorg natuurlijk voor de juiste inentingen. Ik heb ooit pech gehad door een tropische ziekte in Sri Lanka. groetjes, maud 
 
Amerika! Zeker een aanrader. Bijvoorbeeld een rondreis met GoAmerika naar Texas. De BigBend o.a. Ik ben daar in juli geweest, maar toen was het echt veel en veel te heet (43 graden) dus als je daarheen wilt gaan is dit wel het moment. Verder vind ik dat je een keer in Noorwegen en Potugal moet zijn geweest. Maar daar is het klimaat hetzelfde als in Nederland. Dit is elk geval wel zwangerproof. Wanneer willen jullie gaan en voor hoe lang? Ik zou niet te lang wachten.. Het derde trimester is zwaar zegt men. ;) 
 
Ik zou binnen europa blijven, better safe than sorry. Maar online is een zika kaart te vinden! Voor de rest maakt t niet zoveel uit, en hangt het van je smaak af.
 
ik heb gehoord dat Mauritius ook mag! zit zelf ook te kijken wil erg graag nog wel. Ook Japan is veilig, alleen beetje zonde daar heen te gaan als je geen sushi mag haha. En anders toch binnen Europa ja? en heb trouwens gelezen over een bepaald gebied in zuid afrika
 
Ik zou ook graag nog een mooie reis maken (in februari) en ben uitgerekend in juli. Sri lanka hebben we nu als favoriete optie.. (geen zika en malaria, wel gele koorts en dengue.. dus wat is wijsheid?!) ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen met een vakantie tijdens de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan