Zwanger + schildklierafwijking

Hallo,
Ben nog even terug op dit forum, want ik heb een vraagje. Ik heb maandag positief getest, ben woensdag naar de HA geweest en ik heb toen meteen bloed moeten laten prikken, omdat ik in het verleden een te snel werkende schildklier heb gehad. Gisteren belde de HA en zei dat ik meteen een afspraak moest maken met de gyn. omdat mijn schildklier weer te hard werkt.
Net de gyn. gebeld (ben pas 3 weken) en ik kan pas 5 juli terecht!
Ik vind dit zelf erg laat, maar mijn HA is vandaag op vakantie..... dus maar aan de assistente gevraagd en die zou het weer vragen aan een andere HA.

Heeft iemand van jullie misschien ervaring met een zwangerschap met een schildklierafwijking?????
De HA vond het al knap dat ik uberhaupt zwanger was geraakt.

Ik wacht op jullie reactie....

Liefs
Marja
 
Hoi Marja,
Ten eerste van harte proficiat met je zwangerschap!
Wat ik me alleen afvroeg is hoe het kan dat je 3 weken zwanger bent...het is nl zo dat je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie....en als je niet ongesteld wordt ben je dus al een maand verder(of het je een erg korte cyclus?)
Ik ben ook zwanger! Heb gisteren en vandaag een test gedaan en er stond 2 keer een vaag streepje/kruisje...maar het stond er echt. We hebben dan ook besloten het nog aan niemand te vertellen en zondag nog een test te doen.(voor de zekerheid)
Ik voel me wel zwanger,weet nu ook hoe het voelt!
We spreken elkaar op het februariforum.
Liefs en geniet ervan.
Esther
 
Terug
Bovenaan