Zwanger & Spannend !!

Hoi,

Ik heb ook even een uitlaatklep nodig en misschien dat hier meerdere zitten die mij op dit moment begrijpen.We waren al 4 jaar bezig voor een baby maar lukte niet en was een onverklaarbare onvruchtbaarheid na heel vaak testen en negatieve uitslag iedere keer.Bleef deze keer mijn menstruatie 7 dagen weg gisteren heb ik toch maar weer een test gehaald en tot verbazing en ik kan het nog niet beseffen ik ben spontaan ZWANGER !!! het waren twee duidelijke dikke streepjes donderdag moet ik naar de HA.Ik durf nu niet meer te testen ik ben zo gestresst dat het foutief was en dat het nu negatief zal zijn dus ik wacht tot as donderdag dan heb ik alle zekerheid.Ik heb echter nog geen menstruatie , opgezette borsten pijnlijk zijn ze,ik heb sinds 2 dagen krampjes pijnlijke steekjes in me buik,veel dorst enorm veel,misselijkheid en vermoeidheid dus het kan niet anders dan dat ik zwanger ben alleen is het zo moeilijk te beseffen dus ik hoop dat ik donderdag een positieve bevestiging krijg en dit met jullie kan delen.

groetjes ongeruste aanstaande mama
 
Oh wat ontzettend spannend! Maar... Een streep is een streep dus: gefeliciteerd!!
Heel begrijpelijk dat het nog niet te bevatten is, zeker na wat jullie hebben meegemaakt. Ik ben inmiddels 6 maanden zwanger na ICSI en kan af en toe nog met verwondering naar mijn bolle buik kijken....
Heel veel succes en sterkte de komende tijd en ik duim voor jullie dat alles goed zal blijven gaan!!
 
als ik dit zo lees zeg ik gewoon voluit je bent zwanger echt dat kan niet anders maar snap best dat je de bevestiging wil hebben maar 2 duidelijke strepen dat is een dikke proficiat waard hoor.
 
Hoi beste MAMA's,

ik reageer iets laat maar ik heb goed nieuws en de bevestiging ik ben 5 weken en 6 dagen ongeveer :)
we zijn natuurlijk superblij alleen we kunnen het nog steeds niet geloven het moet allemaal nog even bezinken maar bedankt voor jullie leuke reactie's en ik zal jullie vaker op de hoogte houden van de ontwikkelen we zijn immers nu onderweg naar de maand februari want dan ben ik uitgerekend

groetjes miymiy :)
 
Terug
Bovenaan