Zwanger symptomen

Hallo dames,

Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar bij me eerste zwangerschap was ik bijna direct misselijk ik had HG, had ik pijnlijke borsten en nu ben ik 5 week zwanger en heb ik nog helemaal geen 1 symptoom. Enige wat ik heb is 2 positieve zwangerschaptesten. Herkend iemand dit?
 
Ja, dit herken ik. Bij mijn eerste was ik ook gelijk misselijk, HG de hele zwangerschap gehad, ontzettend vaak gespuugd. Bij de 2e kwam de misselijkheid pas opzetten rond week 7, ben misselijk geweest tot een week of 25? En hoefde ondanks dat ik erg misselijk was, aanzienlijk minder te spugen. Hopelijk is dit een goed voorteken voor jou en valt je misselijkheid deze zwangerschap mee! 
 
Ja, herkenbaar! Bij mij begonnen de symptomen tussen 6 en 7 weken. En dan ook echt alles en vreselijk en niets meer kunnen. Bij een positieve test wist ik gewoon dat 'de tijdbom ging lopen' en ik nog 2 weken had om dingen voor te bereiden voordat de ellende begon. Dus met 5 weken nog geen symptomen klinkt voor mij heeeel normaal. Grote kans dat het snel begint en anders... Geniet ervan en wees dankbaar :) 
 
Bij mij begonne de symptomen pas rond een week of 7 nog erg vfpeg voor symptomen dus je heb pas net een positieve test in je handen! No worries
 
Heyy ja hoor  
Waarbij ik nu last van alles had  in de eerste weken.
Had ik bij mijn zoontjes nergens last van  amper symptomen  alleen maar fijn achteraf gezien .
Een fijner zwangerschap kon ik me niet wensen  ?
 
Ik had bij mijn vorige zwangerschap nergens last van, alleen heeeeel veeel afscheiding. Dit was rond de 5 a 6 weken. 
Ik ben nu opnieuw zwanger, nu heb ik amper afscheiding, maar ben wel met vlagen misselijk, vage klachten in mijn onderrug en zie ik al duidelijk verandering in mijn tepels qua kleur en vorm, en nu ben ik bijna 5 weken. 
Het enigste wat ik wel beide keren had was, ontzettende trek in feta, zongedroogde tomaten en olijven. Hierdoor had ik voordat ik ging testen ook het vermoeden dat ik opnieuw zwanger was.?
 
Terug
Bovenaan