Zwanger ten tijde van de eerste coronagolf? (16 maart tot 11 mei)

Goedemorgen,

Mijn naam is Kirsten Hoogendijk en ik ben een derdejaars student aan de Verloskunde Academie Rotterdam. Samen met drie studiegenoten zijn wij bezig met het uitvoeren van een onderzoek in het kader van onze minor Echografie. Onze onderzoeksvraag is: ‘’Hoe hebben echoscopisten, zwangeren en hun partners een echo-onderzoek ervaren ten tijde van COVID-19?’’.

Wij zijn specifiek op zoek naar vrouwen én partners die een echo hebben gehad tussen 16 maart tot 11 mei. In deze periode waren partners namelijk NIET toegestaan om bij de echo aanwezig te zijn i.v.m. corona maatregelen. Door middel van een online interview (15-20 min.) willen wij graag de ervaringen van zowel vrouwen én partners bevragen. De gegevens worden anoniem verwerkt.

Meld u aan via 0941976@hr.nl óf stuur een bericht voor meer informatie. 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kirsten Hoogendijk

Ik was zwanger tijdens de eerste corona periode. Is het online een vragenlijst in vullen of willen jullie echt een interview houden?
Want ik sta eventueel wel open voor het invullen van een vragenlijst. Een interview zie ik daarentegen wat minder zitten

Hi Zonnebloempje,

Bedankt voor je snelle reactie. Het gaat om een online interview, dus géén vragenlijst. Dat kan ook enkel met geluid.. dus geen beeld als dat misschien prettiger voor je is? Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt hoor!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan