Zwanger terwel je nog een baby heb van 8 maanden

Goeie avond wie is nog meer zwanger en heeft nog een baby van 8 maanden want mijn zwangerschap is niet gepland hoe kan je het beste hier mee om iemand tips weetje laat ze alsjeblieft achter

Hoi,

Ons zoontje was 1,5 toen ons dochtertje werd geboren.
Deze zwangerschap was ook niet gepland maar heb het over me heen laten komen uit eindelijk gaat alles vanzelf en vind je je eigen draai erin.

Geef het de tijd!

Hoe ver ben je nu zwanger? Ik snap dat je schrikt en denkt: Ohnee, mn baby is nog zo klein en straks heb ik wéér een baby.. hoe moet dat nou??
Maar nu is je baby echt nog klein, over een half jaar gelukkig echt al veel groter en iets zelfstandiger!

Mijn dochters schelen 21 maanden, de oudste was 12 maanden toen ik weer zwanger raakte. En ja, het was echt wel pittig, die eerste maanden met 2 kleine kindjes. Dat ontken ik niet. Maar nu zijn we bijna 2 jaar verder en het is Fantastisch! Ze spelen zoooo leuk samen, de babytijd hebben we in 1 klap gehad en t was ff doorbikkelen, maar nu vooral genieten!

Geef het de tijd, geef het een plekje, bereid jezelf erop voor en t is keihard werken soms. Maar elke dag worden ze een beetje groter en gaat alles makkelijker, dat was mijn mantra!

Ik was weer zwanger toen ons zoontje 8 maanden was. Dit was echter wel gepland. Ik vind het eerlijk gezegd meevallen. Ze zijn nu 19 maanden en 3 maanden. De jongste gaat gewoon mee in het ritme van de oudste. We hebben wel twee makkelijke slapers wat het heel behapbaar maakt. Overdag is het natuurlijk af en toe behoorlijk aanpoten, zeker nu de oudste wat meer buien begint te krijgen. Maar jongste lekker in de wagen en naar buiten maar!

De zwangerschap was soms wel pittig, rondlopen met een dikke buik als je nog een jong kind hebt is niet altijd fijn. Maar we hebben het wel achter de rug en nu twee gezonde kids die straks heerlijk met elkaar kunnen spelen. De tijd vliegt echt voorbij!

Ik ben nu 5 weken zwanger ik ben wel blij maar is wel schrikken vooral omdat ik een kleine huisje heb met 2 slaapkamers ik hoop in de tijd een huisje je krijgen heeft iemand tips om snel aan het een huisje je komen want heb al 3 kids maar ik ben super gelukkig in 1 klap klaar toch ik heb ook een grote kans met een tweeling want me schoonzusjes zijn tweeling dus het is wel spannend

Terug
Bovenaan