zwanger? testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik bibber van de spanning van vandaag is mijn NOD. Vanmorgen even gechekt en...nog geen ongi!
Zou ik testen? Is het niet wat te vroeg?
Keek gisteren (toen we inkopen deden voor de bbq - mjammjam)in de supermarkt naar de testen en het viel mij op dat er zoveel verschillende zijn!!! Help!?? Welke test koop ik het best en wanneer gebruik ik die ???
Ik heb erg gevoelige tepels, heb precies een opgezwollen buik en veeeeeel honger....
Zou het dan toch????....

Ik hoop het voor je meid! Kan je alleen niet helpen. Heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar wat ik hier op het forum lees is dat CB goed is en dat je al kan testen van af (of zelfs al iets voor) je NOD.

DUS... als je het nu al wil weten TESTEN DUS!!!

SUCCES!!!!

Gr. Bieb.

Hoi ikke..

We zitten in het zelfde schuitje. Ook ik heb vandaag mijn Nod dag en er was vanmorgen nog niets.....

Toch wacht ik even met een test te doen. De vorige maand was ik 5 dagen overtijd en vond het vreselijk om het negatieve bericht op de test te lezen..dus ik wacht nog een paar daagjes.

Het doktersadvies was wel om de gewone predictortesten te gebruiken. Ze zijn wel iets duurder maar ze zijn wel het betrouwbaarste.

nou, heel veel sterkte komende dagen ik zal voor je duimen.

groetjes Oby

hoi Ikke,

ik heb net test gedaan. en niet leuk ben weer niet zwanger. hopen voor jullie betere nieuws. ik ga gewoon voor de ronde 4.

groetjes
leeuw

Hoi Ikke,

ik koop altijd CB dan weet ik dat ie betrouwbaar is,als ie dan geen plusje geeft,ben ik gewoon niet zwanger.

Als ik het volhoud dan test ik bij 5 dagen overtijd.

Liefs, Jeanette

Hoi dames,

Misschien moeten jullie nog een paar dagen wachten voor jullie testen. Misschien zit er nog niet genoeg HcG hormoon in de urine. Ik ben vandaag 1 dag overtijd, maar ga pas zaterdag testen (als ik het volhou).

Succes!!

Hoi,

Bij een regelmatige cyclus kun je vanaf de dag dat je je NOD heb een zwangersschaptest doen.
zie ook www.predictor.nl

groetjes

Terug
Bovenaan