A
Anoniem
Guest
<p>Hoi meiden, </p><p>Ik heb 3 kinderen en de jongste is nu 6 maanden, geef volledig borstvoeding en ben 4 maanden na de bevalling eenmalig ongesteld geweest. </p><p>Nu heb ik sinds vrijdag eigenlijk een zeurend gevoel in mn onderbuik, echt die ongi krampjes weetje wel met vlagen. Als ik actief bezig ben heb ik er meer last van, ook heb ik wat last van mn darmen...</p><p>Ik heb geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden en wanneer ik misschien een test kan doen, maar ik heb zo het vermoeden dat het wel eens raak kan zijn??? Of mijn cyclus is aan het resetten??</p><p>Herkent iemand dit? Voel me ook beetje misselijk beetje hoofdpijn en vermoeid, maarja dat kan natuurlijk ook door de gebroken nachten komen en de andere 2 kids om me heen
</p><p>Een 4e is zeker welkom hoor, alleen had ik het niet zo snel verwacht. Weet natuurlijk ook niet of het zo is! Krijg morgen sensitesten binnen, dan gelijk testen? Of tot woensdag wachten en met ochtend urine?</p><p>(Ik heb trouwens nog wel een test gedaan vorige maand hoor, had overigens geen klachten toen maar gewoon voor de zekerheid)!</p>