Zwanger tijdens borstvoeding

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal </p><p>Eerste zwangerschap was voor ons meteen raak. Ik heb ons eerste kindje 2 jaar en 9 maanden borstvoeding gegeven, al die tijd hebben wij onbeschermd seks gehad omdat we graag meteen nog een kindje wouden maar ben nooit zwanger geraakt ookal zaten er soms meer dan 8 uur tussen de voedingen. Toen ik stopten met borstvoeding was het binnen 2 maanden raak. Ons 2e kindje is nu 4 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. Nu hebben we weer onbeschermd seks en nu mijn vraag, heeft iemand net zo'n ervaring als ik? Verschilt het jullie denk je gewoon per vrouw of zou het ook per keer verschillen? Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden (duurden bij mn eerste kindje 11 maanden na de bevalling!) bedankt alvast</p>

Hoi Nina, ik denk dat je daar niks algemeens over kan zeggen..  Ik gaf mijn dochter nog borstvoeding en ben toen zwanger geraakt van nr 2. Ik was pas 1x ongesteld geweest (na 9 maandne) en daarna gelijk zwanger. In mijn geval ging het zwanger worden dus juist heel snel.. 

Terug
Bovenaan