zwanger tijdens gebruik van de pil

ik ben vandaag 7 weken zwanger van mijn 2e kindje. bij mijn 1e kindje,nu 5 jaar geleden, heb ik met mijn toenmalige partner, ziekenhuis in en ziekenhuis uit gelopen en door middel van IUI toen na 5 pogingen zwanger geworden. Nu ben ik net bij een nieuwe partner en tijdens mijn pilgebruik zwanger geworden. We zijn nu aan het idee gewend en er heel blij mee, maar toch... We hadden het liever zelf in de hand gehad.
Wie heeft dat zelfde meegemaakt? Ik slikte de pil trouwens trouw elke ochtend....

Ja ik ben 3x zwanger geworden door de pil heen. Allerdrie eindigde trouwens toevallig in miskramen. Daarna 2x zwanger geworden door het condoom heen.. eerste is mijn zoon van bijna 3 jaar en nu zwanger morgen 20 weken. Dus tja... zelfs met condoom kun je zwanger worden, behalve onthouding is niks 100% veilig. Iig nog gefeliciteerd!
Ik ben trouwens een alleenstaande moeder.. dus het kan altijd erger.

ook mijn 1ste kindje kwam door de pil heen..kwam er ook pas achter met 11weken en 3 dagen zwanger zijn! dus was al een heel kindje! ik was toen 18 en heb toch met mijn vriend samen besloten het te "houden" en inmiddels wordt mijn zoontje volgende week 4 en zou ik niet meer zonder kunnen! daarna heb ik een spiraal laten zetten,hier was ik heel tevreden over! in februari eruit laten halen en in juni was ik zwanger van nr2! inmiddels alweer bijna 28weekjes..
het is niet altijd zelf in de hand te houden..
maar ik denk altijd maar het heeft zo moeten zijn dan!
en nog gefeliciteerd btw!!

Ja hoor, ik ben nu 26+3 en was ook aan de pil.
Ik slik de pil al 15 jaar en niet vergeten of wat dan ook.
En toch zwanger, we zijn er inmiddels wel blij mee hoor, maar na de bevalling toch maar eens kijken voor een spiraaltje...
Gefeliciteerd trouwens!

Terug
Bovenaan