Zwanger tijdens pilgebruik?

A

Anoniem

Guest
Zijn hier meer vrouwen die ervaring hebben met zwanger worden tijdens pilgebruik?

Ik was namelijk netjes aan de pil, niet eentje vergeten, maar toch zwanger geworden.
Nu zijn we wel heel blij met het feit dat we nu zwanger zijn, de kleine is meer dan welkom, maar ik ben benieuwd of het veel vaker voorkomt...

Groetjes Sammy

hoi hoi
ja hoor ik heb bij drie van de vijf kids gehad.nu ben ik bewust zwanger van de zesde en ik denk dat mijn man hierna wel naar het ziekenhuis moet,hahahaha.
groetjes sil

Ook ik slikte braaf de pil en ben er geen een vergeten. Toch heb ik nu een prachtige dochter van 5.5 maand oud.

Gr. Andrea

Bedankt voor jullie reacties,

hmmz.. dan  is die pil dus echt niet bepaald betrouwbaar zoals ze zeggen... ach ja... is ook geen ramp... het is een geschenk om zwanger te zijn vind ik... ook al is de  timing niet helemaal ideaal voor ons, het is toch een wondertje wat nu in me zit!

Het is zoiezo handig als je TE lang een pil gebruikt om te wisselen van merk zodat je niet resistent word (ik word dat bv heel snel) maar heb vanaf mijn 14e de pil gebruikt tot mijn 25e enneh nooit zwanger erdoorheen geraakt maar wel 15 verschillende pillen gehad :p en regelmatig vergeten en doorgeslikt (niet echt netjes ermee geweest hihi)

Als je langer als 2 jaar een pil slikt kan je altijd kijken of het misschien verstandig is om een keer te wisselen.

Maarja soms is een wonder gewoon zo groot dat ie door de pil heenkomt :)

Ik was met de 1e ook aan de pil ook nooit vergeten maar toch zwanger.Daarna voor een mirena spiraal gekozen omdat ik nog geen 2e wilde maar ben ondanks spiraal nu 17 weken zwanger van de 2e

Ook ik was netjes aan de pil. Ben in oktober overgestapt op een ander merk (oude merk werd niet meer vergoed door verzekering). Nooit eentje vergeten en ben nu 23 weken zwanger.
Wel goed om te lezen dat het vaker gebeurd, mijn ervaring is dat andere mensen het moeilijk vinden om te geloven dat dit echt kan gebeuren!

Groetjes Rinske

Hoi hoi,

Heb het zelf ook een keer meegemaakt dat het door de pil heen was gekomen dat liep helaas uit op een Mk ik was toen zwanger van mijn ex. Nu ben ik zwanger van mijn vriend maar wel gestopt met de pil.

Nog een fijne zwangerschap toegewenst.

Gr Fruit Girl 29 wk en 2 dgn

Terug
Bovenaan