Zwanger trouwen!

Hallo allemaal,

Ik heb wat berichtjes langs zien komen van vrouwen, die zwanger zijn en gaan trouwen binnenkort. Ik ben inmiddels 23 weken zwanger en ga volgende week trouwen! Ik heb er erg veel zin in, heb een mooie jurk gevonden (en ik draag daar ook gewoon niet al te hoge hakken onder), en we gaan gewoon lekker feesten 's avonds. Geen huwelijksreis (daar wachten we wel mee tot het kindje er is).

Nog tips of zaken waar ik aan moet denken ..?

hoi ik ben 26 weken en trouw over 2 weken, geen jurk gevonden, ik wou een feest/zomerjurk en had al maat 46 :-s en ons budget was 150 max.
maar we hebben leuke kleding en buikje steekt goed naar voren, ringen, fotograaf en na stadhuis gaan we lekker koffie met gebak bij een leuk zaakje doen. feest komt pas na de geboorte, doen we geboortefeest en trouwfeest in een. komt ook omdat ik snel moe ben en veel ziek geweest ben.
heb jij fotograaf en vervoer al geregeld?

Ik heb tot mijn eigen verrassing een "gewone" trouwjurk gekocht (dus niet eens 1 voor zwangere vrouwen). Ben volgende week bijna 25 weken zwanger en het is voor mij goed vol te houden. Fotograaf hebben we geregeld, en we hebben "groepsvervoer" voor op de dag, zodat iedereen mee kan rijden zonder dat er mensen BOB moeten zijn. Ik heb er erg veel zin in.
Jouw dag klinkt erg gezellig! En een feest naderhand is ook een goed idee, zo kun je alle leuke dingen tegelijk vieren, terwijl je je hopelijk wat minder moe voelt. Ben benieuwd hoe je het hebt gehad over 2 weken!

Hallo,

Ik ben even op bezoek van het okt. forum, maar toen ik 6 maanden zwanger was van mijn eerste zijn mijn man en ik ook getrouwd. Mijn tip is: Vergeet niet te eten!! Wij waren zo druk bezig met felicitaties en gespreken dat we ieder 1 stuk taart hebben gehad en verder bijna niets. Dit vond de kleine niet zo leuk haha.
Als je in de dag zelf zit merk je het niet zo, maar zodra het rustiger is merk je het snel genoeg.

En een toilet in de buurt is ook wel handig haha.

Hele fijne dag gewenst en hopelijk heb je wat aan de tip.

Wendy 7wk en 6 dg van 2e

Hey dames - wij gaan ook trouwen! Ik zal dan 30 weken zijn (pfff). Heb een mooie witte positiejurk gevonden met felblauwe zijden sjaal, locatie is geregeld en catering. Uitnodigingen zijn verstuurd.. we doen alleen een lunch en borrelen tot 6 uur ook uit budgetoverwegingen. Ringen zijn ook uitgezocht. Echt grappig, dit had ik nooit verwacht maar meer uit praktische overwegingen zo gekomen. En nu vind ik het best leuk! Een vriendin gaat foto's maken en verder doen we geen taart ofzo. Ga volgende week op Fuerte Ventura op zoek naar blauwe slippers ;-). Ook proef make-up en kapsel is geregeld. 2 x zonnebankje vooraf en hupsakee! O ja, mn vriend kwam nog met idee voor gastenboek dus die nog even opsnorren. Verder doen we alleen directe familie en vrienden. Gefeliciteerd allemaal!

oja kaarten heb ik zelf gemaakt op vistaprint.nl was echt leuk om te doen, onze kleding is dan meer casual maar wij doen toch alles anders, zilveren ringen, direct erna idd koffie en gebak, eten moet ik wel dan hoor na zoveel spanning. en een vriendin wil ons meenemen naar een leuk plekje voor meer foto's omdat de fotograaf maar 1 uurtje is (studente dus superprijs) vriendin kan acrylnagels zetten en andere vriendin heeft ons geknipt. het is wel echt een minifeestje. we zijn idd alleen met familie en direct vrienden, 16 man ong. kijk er nu naar uit, ik ben nu uitgeruster en niet meer ziek. ik wou niet rijden dus mijn ouders halen ons op, toch wel beetje bijzonder net zoiets als mij naar het altaar brengen hihihi. en verder feesten we van de zomer wel verder hihihi, is ook nog housewarming aangezien ik 4 weken na verhuizen al zwanger was en vol kwaaltjes.
Dames wie eerder trouwt: alvast heel veel plezier!

Terug
Bovenaan