Zwanger!!! Tussen mijn oren...

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Hebben jullie dat ook? Mijn man en ik zijn sinds kort bezig voor de tweede en nu ben ik sinds mijn laatste menstruatie zwanger in mijn hoofd. Ben er de hele dag mee bezig en voel elk piepje en kraakje in mijn onderbuik. Ik ben erg moe en wazig in mijn hoofd. Ook ben ik al twee dagen misselijk geweest en heb last gehad van gevoelige tepels.
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik me zo laat meeslepen. Theoretisch gezien kan ik best zwanger zijn hoor, maar het is waarschijnlijker dat ik me alles inbeeld.
Ben nu ook al mijn verlof etc. aan het plannen voor het geval het raak is en hoe we de zomervakantie kunnen aanpassen aan een bolle buik.
Arg!!! Ik zal blij zijn als ik mijn NOD eindelijk is, ergens half februari….

Hoi Hoi,

ik herken mezelf zo in wat jij schrijft.
Ik noem het maar een beetje "schijnzwanger" om mezelf niet helemaal gek te maken.

Groetjes en sterkte

Hoi, ja dit is heel herkenbaar. Ook ik ben met een tweede bezig, en ze zeggen dat je dan meer relaxed bent. Ik heb het erg druk met de eerste en met werk, maar ik denk ook iedere keer allerlei zwangerschapskwaaltjes te voelen... en dan toch weer niks. Rottig is dat. Maar uiteindelijk zal het wel leukken, toch..?
Succes!

Hoi Hoi,
Ik herken het helemaal, dit is nu de 2e ronde en heb me voorgenomen om me eigen niet zo gek te maken !!
Bij de 1e ronde had ik het gevoel al de dag nadat we geklust hadden dat ik zwanger was. Ik was zo overtuigd, was gelijk misselijk  de hele dag en nacht, gevoelige tepels apart gevoel in mijn buik noem maar op. Mijn NOD was toen 1 januari veel te vroeg op 1e kerstdag, leek me een leuk kerst kadootje een test gedaan, ik had echt het idee dat ik een heel licht blauw tweede streepje zag, helemaal blij dus!! Op nieuwjaarsdag 2e test gadaan en toen was er niks en een dag later werd ik ongie. Balen was zo overtuigd dat ik zwanger was !! Toch ook tussen de oren ..
Nu heb ik op 29 januari mijn NOD, maar nu heb ik nergens last van, dus het zal wel niet, maar toch een klein beetje hopen. Met ook de gedachten van in eind september een kindje lijkt me toch wel erg leuk!! Maar wat duren die dagen lang zeg, misschien toch maar eerder een test doen!!   Groetejs natalie

Hoi ,

Pffff......gelukkig..ik ben niet de enige die dit heeft. Ook wij gaan voor een de tweede keer voor zo'n klein wondertje. De eerste keer duurde het zeker een jaar, dus stel ik mezelf erop in dat we er wel even over zullen doen, maar toch !! Dit keer dacht ik echt dat het raak was (ronde 2). Ik voelde alle verschijnselen (tussen mijn oren DUS!) Ik heb zondag een test gedaan...negatief en een paar uur later word ik ongi......GRRR. Op naar de volgende maand.

Ik ben alleen zo verschrikkelijk onregelmatig ! De laatste keer was 26 dagen, maar de keer ervoor was het maar 15 dagen. Ik ga vanaf zondag voor de eerste keer testen op een eisprong. Ik ben benieuwd of ik het nu telkens goed voel...(of het zijn toch mijn darmen ofzo!)

Succes allemaal !

Nou, ben blij te horen dat ik niet de enige ben.
Het gekke is dat het lijkt of ik er meer mee bezig ben dan de eerste keer. Misschien komt dat wel omdat ik nu weet hoe heerlijk het kan zijn om zwanger te zijn en moeder te worden.
Ik zou het graag wel wat meer van me af willen zetten maar hoe??????

Op de een of andere manier is mijn vorige stukje niet geplaatst.... Maar hoe je het zou moeten veranderen.......ik zou het niet weten !!! Ik wil zelf zo graag voor mijn kleine (brusje), maar ook om er zelf van af te zijn. Dit klinkt bot, maar zie erg op tegen die 9 maanden. Bij mijn eerste was het nou niet bepaald een roze wolk!! En er van herstellen duurde helemaal lang, maar het was het dubbel en dwars waard !!! Ze is een echt je

Terug
Bovenaan