Zwanger Uitgerekend in Juli 2015

Goedemorgen allemaal!!Iedereen alvast gefelciteerd met jullie zwangerschap geniet er van!!ik heb vrijdag een test gedaan van cb het wachten duurde lang hihi eerst kwam er staan zwanger en daarna de weken dus ik ben zwanger 2-3 ongeveer 4 a 5 weken .dit word onze 3e kind want ik heb al 2 meiden van 6 en 3ik heb in mei dit jaar wel een miskraam gehad en heb curettage gehad dus ik hoop dat deze zwangerschap goed gaatik heb wel al paar dagen buikpijn is dat normaal?of heb ik buikpijn omdat ik eigenlijk me ongesteldheid had moeten hebben?alvast bedankt voor jullie reactie's en geniet lkkr van de zwangerschap!!
 
Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook ik ben net zwanger, weliswaar voor de eerste keer.
Ook ik heb veel last van lage buikpijn. Voelt alsof je ieder moment ongesteld kunt worden maar dit schijnt normaal te zijn. Je baarmoeder groeit en dat voel je! Een warme kruik helpt bij mij heel goed en even rusten!
Succes !
 
Hallo en gefeliciteerd! Er is een speciale juli mamaclub voor iedereen die in juli is uitgerekend (check ' alle discussies', scroll naar beneden). Ik zelf zit onder andere bij de mamaclub juni maar ben 28 juni uitgerekend en als uk langer blijft zitten is het al snel juli dus ik wil ook graag bij de juli mama's buurten! Tot nu toe was daar nog niemand.... zie ik jullie daar? (dan kan deze topic gesloten worden, anders wordt t zo'n wildgroei).
 
Hai meiden!!

gefeliciteerd en wat een spannende tijd :)

ik ben ook zwanger en als het goed is vandaag 6 weken en volgens mij ben ik in juli uitgerekend. Ik zag dat topic van juli 2015 nog niemand is. Heb wel als eerste wat neergezet misschien leuk als jullie erbij komen:)

Liefs
 
Hallo allemaal!
Allereerst allemaal gefeliciteerd!
Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, nu 5 weken ongeveer!
14 december eerste echo, ben zo benieuwd.
heb al een dochter van bijna 4!

Groetjes:)
 

Hoi allen, gefeliciteerd met jullie prille zwangerschap!! Misschien is dit wat voor jullie als je dit grote nieuws met familie en vrienden wil gaan delen binnenkort;
Ben je nèt zwanger en wil je je (schoon) ouders binnenkort verrassen met dit grote nieuws? Of wil je jullie zwangerschap bij vrienden & familie aankondigen en zoek je een originele manier? Geef je dan nu op!
Tv producent Blazhoffski, de maker van o.a. Hello Goodbye en de Keuringsdienst Van Waarde, is voor een proefaflevering van een nieuw TV programma op zoek naar mensen die het leuk vinden om de aankondiging van hun zwangerschap vast te (laten) leggen in een mooi filmpje. Wij zoeken in eerste instantie mensen voor een proefaflevering, deze komt nog niet op tv. Dus wil jij straks een mooi filmpje voor je toekomstige nageslacht? Mail naar mady@blazhoffski.nl. Dan nemen wij contact met je op!
Hoop van jullie te horen!
 
Hallo en gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 10wkn zwanger en vroeg me af wie van jullie er nog meer alleen maar beroerd is? Ik ben superblij met me kleine op komst, maar kan er zo niet echt van genieten :-(
Ik had de eerste weken ook continue die menstruatieachtige krampen in me onderbuik. Ben er zelfs voor naar de dokter en gunaecoloog geweest! Was waarschijnlijk een eisprong die ik had gevoeld volgens hun. Nou die duurde wel errug lang.
Later bleef me menstruatie uit en tijdens een test samen met mijn vriend bleek ik zwanger. Was dus waarschijnlijk de innesteling die ik zo pijnlijk voelde. Alleen ging de pijn niet weg waardoor ik een vroegere echo kreeg bij de verloskundige. Waarschijnlijk was t gewoon me baarmoeder die in rap tempo ah groeien was.
Gelukkig is alles goed met de baby en is die pijn na een aantal weken voorbij. Wel heb ik veel last van me darmen en voel ik me de hele dag beroerd, misselijk en super moe!

Ik heb t afgelopen weekend me moeder en haar vriend eindelijk verteld! Dat was wel super leuk, ze was helemaal in shock en snapte er niets van.
Mijn vriend en ik hadden een knuffelbeer gekocht en die een slabbetje omgedaan met de tekst: Mijn oma is toe val lig de allerliefste!
Ook had ik haar eerst een klein kaartje in envelop gegeven die ze eerst moest openen.
De tekst: Lieve oma,
U kunt me nog niet zien..
Maar ik ben er al wel..
U bent haar moeder en ik wordt haar kind
U bent mijn oma en ik..
Ik ben uw kleinkind
Liefs uw kleinkind
Bij de eerste regel zei ze al Oma???
Hahaha dat gezicht was fantastisch
Mijn stiefvader snapte het meteen en kwam me meteen feliciteren. Voor hem hadden we een mok met mijn opa.. en voor hun samen een fotolijstje met de tekst erin
Jullie kunnen me nog niet horen
Jullie kunnen me nog niet zien
Maar als ik in juli word geboren
Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?
Ze vonden het geweldig!
Nu mijn zusje en me pa nog vertellen.
Nou dames een heel verhaal
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en een fijne en gezonde zwangerschap!
Groetjes mom2be79
 
Terug
Bovenaan