<p>Ik ben zwanger van mijn ex. Ik was voor zijn moeder niet goed genoeg voor haar enige zoon. Na 100 beloftes dat hij nu echt voor zijn gezin zou kiezen.. heeft hij weer voor zijn moeder gekozen en heeft hij ons weer in de steek gelaten. Ik ben erg ziek tijdens me zwangerschap terwijl ik voor zijn andere kind ook zorg. Ik krijg geen hulp van hem maar ook totaal geen enkele interesse in de zwangerschap. Maar nu eist hij wel dat hij bij echo en bevalling wilt zijn. Ik wil dit echt niet, heb weken niks van he gehoord, ik wil zo een mooi moment niet met zo iemand delen. Mijn ex is een echte narcist, hij heeft diagnose ADD maar bij de diagnose Narcist zijn ze nog niet gekomen! Hij is continue mij psychisch aan het bespelen, door te zeggen dat ik het hem ontneem en dat ik mijn kind vader ontneem, proberen schuldig te laten voelen. Ik heb gezegd dat hij altijd zijn kids mag zien en betrokken mag zijn, maar k wil hem niet bij de bevalling. En het was zijn eigen keus, kan toch niet na 2 maanden terug komen en eisen bij de bevalling te zijn?</p><p>Ik voel me al erg rot en eenzaam in de zwangerschap. Heeft iemand enige ervaring hiermee.</p>