zwanger van 1e kindje

Hallo allemaal,

We zijn 5 weken zwanger en volgens mij 13 september uitgerekend van ons 1e kindje. De calculators zijn niet eensgezind...Het is een beetje onwerkelijk allemaal en ben nog erg aan het wennen aan het idee dat we zwanger zijn. Heb erg veel last van mijn borsten en mijn eten zakt niet zo snel, maar dat is te doen. Hopelijk blijft het hierbij maar lees dat het na 6-7 weken de zwangerschapsverschijnselen erger kunnen worden...hoe is jullie ervaring?

Ik wens iedereen veel succes met jullie zwangerschap!!

Gefeliciteerd!

Ik heb ook erg gevoelige borsten, ben erg moe en heb tussendoor meer honger. Ik ben morgen 5weken, en vind het ook nog heel moeilijk te geloven..
De een zal er meer last van hebben dan de ander.. dus het is moeilijk te zeggen of het na 6 a7 weken wel of niet erger word met de klachten..

Liefs

Gefeliciteerd!

Zelf nog nergens last van behalve gevoelige borsten (kan ook komen door de hormonen ivm IVF). Tijdens mijn 1e zwangerschap kreeg ik pas klachten na 3 maanden, dus kan nog komen.

Gefeliciteerd!

Als ik iets geleerd heb van zwangerschappen, is dat alles mogelijk is qua kwaaltjes, dus ik denk dat iedere vrouw hier je een andere ervaring kan beschrijven.

Mijn ervaring is dat de kwaaltjes tot 6-7 weken te verwaarlozen zijn en dat het echte werk pas later komt, maar ik heb beide zwangerschappen veel tot heel erg veel last gehad van kwaaltjes en veel in ziektewet gezeten. Maar ken ook genoeg vrouwen die fluitend tot 36 weken werken...

Valt niet te voorspellen. Succes ermee.

Hoi,

Ik heb nog geen last van mijn borsten,maar ben heel veel afgevallen dus zal wel even duren voordat er spanning op komt.

Heb het alleen erg koud ben erg moe.

Beetje last van misselijkheid na het eten.

Iedereen heel veel succes

Liefs Rian

Terug
Bovenaan