Zwanger van 2e kindje

Kwam hier even langs en dacht waarom niet.. Is altijd wel eens lekker om wat te kunnen delen met mensen die het zelfde voelen en mee maken.

Na een slechte 1e zwangerschap wat eindigde in een zwangerschaps vergiftiging is onze mooie dochter geboren gelukkig gezond en wel en nu 3 jaar oud..

Nu zwanger van een 2de.. In het begin veel bruin bloed verloren en veel stress.. Laatste weken gaat het gelukkig wat beter, tot helaas gisteren ik met 14 weken veel bruin bloed verloor.. Mocht meteen langs komen voor een echo omdat ik al medisch ben vanwege de 1e zwangerschap.. Bleek alles in orde te zijn pff gelukkig.. Me baarmoeder zat wel heel laag wat wel kon zorgen voor miskramen of vroegtijdige geboorte... We wachten het maar weer af..

Gefeliciteerd!

Jeetje wat schrikken zeg, wat een onzekerheid... Lijkt me echt heel pittig om zo in onzekerheid te zitten, soms trekt de boel nog wat op toch? Liefs

Helaas ben ik er nog niet met de stres.. Gisteren weer een bloeding.. Wel bruin bloed maar wel in alle hevigheid... Pfff.. Niet echt kramp dan een gevoel van kramp en dan is het weer weg.. 19/4 weer naar de gyn.. Of ik zo lang kan wachten .. ik denk het niet

Terug
Bovenaan