Zwanger van 4e kindje maar twijfels over relatie

<p>Hi Allemaal, </p><p>ik ben al 7 jaar samen met mijn partner. We hebben een hoop meegemaakt samen. Het afgelopen jaar heel veel twijfels over mijn relatie. Begin maart zijn we uit elkaar gegaan. Toch gekozen om het nog een keer te proberen. Nu de laatste maanden weer veel twijfels gehad en heel sterk het gevoel gehad uit elkaar te willen. Toen kwam ik er 3 weken geleden achter dat ik zwanger ben. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om abortus te doen. Maar hoe nu verder. Straks sta ik er alleen voor met 4 kinderen. Dat maakt me zo bang en onzeker. Nog meer mensen in zo een situatie? </p>

Wees maar niet bang,, als je het met 3 kan dan kan je het met 4 zeker ook... ik heb zelf geen kinderen,, maar mijn moeder heeft 6 kinderen in haar eentje groot gebracht in een land waar ze de taal niet spreekt. Dus keep your head up ?je kan dit.. moeders zijn altijd sterk..

Op basis van de weinige informatie is het niet handig om je advies te geven. Het enige dat universeel is en blijft: maak het bespreekbaar. Alle andere adviezen zijn gebaseerd op aannames en de kans is groot dat je het a) allang geprobeerd hebt of b) het niet past bij jullie situatie.
Hier moet je echt samen over beslissen. Dat kunnen reacties op een anoniem forum niet voor je oplossen.

Lieve mama, wat een nare situatie. Ik zou zeker blijven praten. Ik weet niet wat jullie allemaal meegemaakt hebben, maar als je er beide voor openstaat kun je ook nog kijken naar relatietherapie. Je hebt een reden om voor je relatie te vechten, voor je kinderen en voor jezelf.

Terug
Bovenaan