Zwanger van de 1e :-)

Hoi iedereen,

Ik kan het wel van de daken schreeuwen maar wij verwachten ons eerst kindje. Gisteren een test met een dikke streek en toch nog voor de zekerheid een Clearblue test gehaald :).

Ben blij dat ik me mag aanmelden bij de januari 2014 groep :) Uitgerekend op 31/01/2014

Groeten Lily

Op dit moment iets minder. Heb erg veel last van me borsten, erg moe en geen zin in eten. Maar ja je moet er wat voor over hebben ;).
Maar wel fijn om er even over te luchten, niemand in mijn omgeving weet het en dat is best lastig. Maar we willen het pas vertellen na de echo...

Gefeliciteerd!
Spannend he:). Wij ook zwanger van de eerste en wachten met vertellen na de echo. Maar makkelijker gezegd dan gedaan! Heb soms zelfs het idee dat je het ziet aan me, zo loop blij te zijn. Net is moeders voor moeders geweest! Geeft me ook een goed gevoel en het eerste kadootje voor onze mini gekregen! Een superzachte wikkelrok.
Blij dat we er hier over kunnen praten toch!?

Gefeliciteerd! Je eerste zwangerschap is toch wel extra bijzonder (vind ik tenminste :) )
Lastig om het niet te vertellen he?
Hier weten mijn ouders het inmiddels wel en ook mijn werkgever omdat ik bijna flauw viel tijdens een late dienst...

Ik vindt het echt heel moeilijk om niets te zeggen, ik ben nogal een flapuit en heb een glimlach van oor tot oor dus erg moeilijk. Maar we willen wachten tot na 17 juli om het te vertellen, mijn schoonmoeder wordt 60 op 17/07/2013 en het lijkt mij een fantastisch om het eerste kleinkind aan te kondigen. Ik merkte vandaag wel dat ik ineens heel moe ben, mijn verloofde en ik waren onderweg in de auto en ben uit het niets midden op de dag 20 minuten in slaap gevallen hahahahahaha.

Ik heb de eerste echo op 24/06 want we gaan volgende week op vakantie is heeel lang wachten. Wanneer heeft iedereen zijn 1e echo ?

Terug
Bovenaan