Zwanger van de 2de, maar nog niet bevallen (later dan de 1ste). Wie ook?

Ben nu 40 weken zwanger van mijn 2de en al 40 weken zwanger.
Met mijn zoontje was ik bevallen met 39weken en 3dagen. Verwent dus...

Wie heeft dit ook?? ben zo benieuwd of ik niet de enige ben.
Heb wel veel last van harde buiken, maar niet pijnlijk.
Afgelopen maandag een echo gehad en de VK zegt dat het deze week wel moet komen
Ook omdat ik last van krampen had, met nadruk op had.
Maar tot nu nog niks, van mij mag het nu wel komen hoor.

Mijn meisje wordt meer dan 7 pond en ik zag dat ze een aardige plof kopje had.
Als dat de reden maar niet is dat ze er  niet uit wil, hahah

Nou meiden heel veel succes
Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Dan duurt het wachten lang hè! Ik heb het geluk er geen ervaring mee te hebben. Beide zoontjes zijn geboren met 39+1 weken, dus ik ben helemaal verwent qua dat betreft.

Mijn moeder heeft het wel meegemaakt, mijn broer is 3 weken te vroeg geboren en ik ben precies op de uitgerekende tijd geboren. Ook bij mijn schoonzus was de eerste geboren bij 40+1 en de tweede bij 40+9.

Meid veel succes nog met de laatste loodjes, hopelijk laat jullie kindje niet lang meer op zich wachten.

Groetjes,
Susan

Hé Sandra

ik weet precies wat je bedoelt, Daniëlle is geboren met 38+5 wkn en Janneke is pas geboren met 40+6wkn. die 2 weken die ertussen zaten hebben wel  2 maanden geduurd.
zelf ook gedacht dt ik deze niet zo lang zou dragen en wat heb ik gebaald op de dag dat ik uitgeteld was.
hoe dubbel het ook volgende ook  klinkt en  ik kon daar ook niet altijd iets mee....maar het klopt wel...
het is beter voor het kind als de bevalling uit zichzelf op gang komt ipv inleiden. blijkbaar vind je kleine het nog goed bij jou en heeft nog geen haast om de papa en grote broer/zus te zien.
sterkte en je mag gerust balen van je zwnagerschap, ik begrijp wat je bedoelt, maaaaar hihi...zodra je je zoon/dochter in de armen hebt ben je dat vergeten en geniet je enkel...

Groetjes Veronique mv Daniëlle (2jr) en Janneke (1wk)

Hoi Hoi,

Ik heb dan niet het zelfde geval want mijn eerste dochter is 11 dagen later geboren dan de uitgerekende datum, maar ik ben het nu toch ook echt wel zat hoor heb ook sinds 3 dagen steeds last van harde buiken en kramp dat ik gewoon amper nog kan opstaan maar weeen helaas nog niet... Ik ben zondag de 17e uitgerekent dus hoop dat het wel opschiet hoor in dat lege kamertje mag nu wel een meisje komen te liggen.
Een meisje hier verder op in de straat was een week later als mij uitgerekent en is gister bevallen....Ooooh wat ben ik jaloers haha ik wil ook dacht ik maar ja helaas wij moeten nog even wachten!

Meiden succes met de laatste loodjes en hoop dat het ook voor jullie op mag schieten.

Groetjes Nicole (39+5)

hoi sandra
ik ken het niet maar snap wel dat je nu echt aan het afwachten bent.
mijn eerste en tweede kindje zijn allebei geboren met 39 weken + 5 dagen  dat vind ik echt heel grappig, omdat iedereen zei dat jongetjes vaak later komen dan meisjes.
ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt.
heel veel succes
groetjes

Hoi,

Bij mij is nu hetzelfde verhaal. Bij mijn 1e dochter liep ik 4 dagen over, tenminste toen was ik zeg maar nu bezig met weeen opvangen, helaas voel ik nu nog helemaal niets...
Bij mijn 2e dochter was ik bevallen 2 dagen voor de uitgerekende datum...

Nu loop ik dus weer 4 dagen over.......grrrrrrr!!
Zou graag "nu" bevallen, maar ja, we kunnen niets ander doen dan afwachten.
Het duurt zeker nu niet langer meer dan 14 dagen, maar ohhhhh ik hoop echt eerder!!

Succes met de laatste loodjes!
Groetjes mama van Yana en Meike en ?    

Volgens m ´n verloskundige hoeft het niets te betekenen. Bij m ´n eerst was ik 14 dagen overtijd. Nu ga ik er ook een beetje vanuit dat het later komt. Maar dat hoeft allemaal niets te zeggen zei de verloskundige. Ik hoop voor je dat je snel zal bevallen (en voor mezelf dat ik ook eerder dan 42 weken beval... :))

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan