zwanger van de 2e en zo onzeker

ik ben nu 15 weken zwanger van de 2e en na de eerste sypmtonen eigenlijk niks meer aan de hand.
echo,s zagen er goed uit.
dus niks aan de hand zou je zeggen.
maar ik moet morgen naar de vk en ben echt hartstikke zenuwachtig denk steeds o als het maar goed is.omdat je het natuurlijk ook nog niet voelt bewegen.wie herkent dit???

zo herkenbaar!!
hier ook niets om zorgen over te maken, maar toch steeds wel die onzekerheid. 9 febr heb ik mijn volgende controle en zou blij zijn als ik voortijds ons kindje ga voelen. dat is toch weer een soort bevestiging dat het goed is.
heel veel succes morgen! komt vast allemaal goed

Heel herkenbaar! Ik had gedacht bij de 2e ook veel zekerder te zijn. Maar niets is minder waar. Was voor mijn gevoel veel onzekerder en bezorgder dan de 1e keer. Ook na de geboorte van onze 2e bleef ik erg onzeker. Na een aantal weken was dat gelukkig wel over, maar heel mijn zwangerschap heb ik het ook gehad.
Geniet van je zwangerschap en bij vragen gewoon de vk bellen of mailen. Daar is ze tenslotte voor. Heb ik ook altijd gedaan en dat geeft je wel rust. Ze vinden het echt niet erg.

ja hoor, denk dat de onzekerheid heel normaal is! Heb het zelf ook nog, terwijl ik haar al wel geruime tijd voel!

Je blijft je toch zorgen maken, jij bent immers 'verantwoordelijk' voor de kleine in je buik!

Veel succes morgen!

Ja, heel herkenbaar. Vandaar ik vrijdag ook in het ziekenhuis zat omdat ik de kleine wat minder voelde bewegen. Alles wat goed maar toch.
Die angst heb ik steeds hoor als ik naar de VK ga.
Groetjes Peet 31 weken en 5 dagen

Herkenbaar hoor! Ik ben nu 10.1 week zwanger van de tweede en ik ben ook best onzeker. Gelukkig mag ik over 4 dagen voor de termijnecho en dan zullen we (hopelijk) zien dat alles goed is. 'k hoop dat ik dan een beetje rust krijg, was bij m'n eerste zwangerschap wel zo. Maar ja, dat is alweer ruim 6,5 jaar geleden....

Ja hoor, hoort er bij. Ik was bij mijn tweede tijdens de zwangerschap super onzeker of alles wel goed was en na de bevalling juist heel relaxed omdat je niet meer van elk hoestje/koorts schrikt. Ik ben nu zwanger van mijn derde en ben gelukkig niet zo bezorgd. Gewoon lekker genieten en straks 20wk echo doen.

Anne

Ik heb dat nu ook, ik ben nog maar 6 weken zwanger, en heb pas over ruim twee weken een afspraak bij de verloskundige, maar heb voor mijn geveol ook veel meer onzekerheid dan bij de eerste! En dat is niet fijn. Ik probeer wel te genieten, maar het blijft toch nog allemaal een beetje vaag!

Terug
Bovenaan