Zwanger van de 2e

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 11 Weken Zwanger van de 2e heb in April een Miskraam gahad en ben gelukkig kort ernaar weer Zwanger geraakt we hebben al een Zoon van 7 Jaar en wonen sinds 5 Maanden in een Eensgezinswoning ruimte genoeg dus ik ben 28 Januari 2009 Uitgerekent Groetjes Corrie & Gezin

Hoi Corrie,

Gefeliciteerd!!!!
Wat fijn dat je zo snel na de MK alweer zwanger bent. Hopelijk zit het deze keer goed en kun je lekker gaan genieten.
Hoe voel je je. Veel last van kwaaltjes??

Zelf ben ik ook 11+1wk zwanger van de 2de. Mijn dochtertje is in mei 4jaar geworden en vind het helemaal geweldig dat ze grote zus word. We hebben er wel erg lang over gedaan voor ik zwanger was (21 mnd). We zijn dan ook super blij dat het toch spontaan is gebeurt.
Met 9wk heb ik mijn 1ste echo gehad en morgenavond heb ik mijn 2de echo. Super spannend om weer ff te spieken naar de Beeb.

Liefs xxx

Hoi Patricia    We hebben vorige week een echo gehad om vast te stellen of ik wel zwanger was en ja dat was ik    moet Aanstaande Maandag naar de Verloskundige en hoop dan voor de 2e keer het hartje te horen die hebben we vorige week ook al gehoord in het zkh en toen was ik 10 weken en 2 dagen en een Maandag ben ik 11 weken en 5 dagen dus bijna 12 weken hoop dat de echo bij jullie ook leuk is en dat jullie ook het hartje kunnen horen succes Groetjes Corrie

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2008 14:39:38'));

Hoi Corrie,

Gefeliciteerd!!!!
Wat fijn dat je zo snel na de MK alweer zwanger bent. Hopelijk zit het deze keer goed en kun je lekker gaan genieten.
Hoe voel je je. Veel last van kwaaltjes??

Zelf ben ik ook 11+1wk zwanger van de 2de. Mijn dochtertje is in mei 4jaar geworden en vind het helemaal geweldig dat ze grote zus word. We hebben er wel erg lang over gedaan voor ik zwanger was (21 mnd). We zijn dan ook super blij dat het toch spontaan is gebeurt.
Met 9wk heb ik mijn 1ste echo gehad en morgenavond heb ik mijn 2de echo. Super spannend om weer ff te spieken naar de Beeb.

Liefs xxx

Hoi Patricia jij ook Gefeliciteerd he heb ik kwaaltjes ja ben zo nu en dan Misselijk heb last van me rug en ook verschrikkelijke jeuk over me hele lichaam wij hebben er (7Maanden) Over gedaan om weer Zwanger te worden de 2e echo heb ik met 20 weken en mijn Zoon vind het ook geweldig dat hij de groet Broer wordt hij kan niet wachten totdat het geboren is succes met je echo hoor het wel van je Liefs xxx

Hoi Hoi,

Sorry dat ik niks meer van me heb laten horen, maar kon het topic niet meer vinden. Mijn echo was helemaal goed en het kindje is goed gegroeid. Gister had ik mijn 1ste controle bij de verloskundige en het hartje was te horen via de doptone, Joeppie!! Heb trouwens ook wat meer energie, nog niet helemaal hoe ik het wil, maar het gaat al beter. Ben wel al 2dagen misselijk, word er niet goed van.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan