zwanger van de 2e :)

hallo allemaal..

ik had vorige week donderdag 2 positieve testen..haha ja 2 want wilde het echt zeker weten.Had er die zaterdag ervoor ook 1 gedaan en die was negatief..dus kon het bijna niet geloven!!
Heeft iemand de ervaring die ook zwanger is van de 2e dat je buik al eerder gaat groeien?
bij mn vorige zwangerschap had ik last van ochtendmisselijkheid, nu nog helemaal niet??!!wel erg vermoeid en stemmingswisseling..ik heb volgende week een afspraak bij de gynacoloog dus dan hoor ik precies hoever ik ben, ben erg benieuwd :)

groetjes

Van harte gefliciteerd. Ik ben gisteren bij de gynacoloog geweest en toevallig had ik het ook over de misselijkheid. De vorige 2 keer (miskraam) was ik niet misselijk. Ze zegt zelf ook dat ze het niet kunnen verklaren waarom de een wel misselijk is en de andere niet. En waarom de ene zwangerschap wel en de andere niet.

Het hoeft in ieder geval helemaal niets te zeggen. Het kan natuurlijk ook fijn zijn om niet misselijk te zijn.

Ik heb het zelfde probleem ik ben ook in verwachting van de tweede maar in totaal al mijn 4 de zwangerschap ik heb al een buikje.

Gefeliciteerd en genietvervan.

bedankt voor de felicitaties, en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd..
en vanochtend liep ik bijna kokhalzend boodschappen te doen..dus geloof toch dat het gaat komen..
dacht even terug aan mn vorige zwangerschap en had toen ook pas na 7 weken last v misselijkheid..ik weet niet precies hoever ik nu ben want heb onregelmatige cyclus, maar rond week 5 denk..

groetjes elize

Terug
Bovenaan