zwanger van de 3de en hou het

A

Anoniem

Guest
hey,

heb jullie berichtjes gelezen heb ze gelezen met tranen in me ogen echt,
ik ga voor me kindje en is ook welkom, net als me andere 2 kids.
als ik vrouwen heb gekwetst met de onderwerp abortus spijt me heel erg.
ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden.
IK ZEG HOERA BEN WEER ZWANGER laat jullie alles weten
hoe het gaat

liefs Isabelle

ps moeders die net als ik ongeveer 4 weken zwanger zijn
voeg me toe op msn worldwidedaisy@hotmail.com

Hoi Isabelle,

Geweldig nieuws wat ik nu lees, wat je ook besloten had ik begreep het, maar dit is helemaal fantastich natuurlijk.

Meid van harte met  je zwangerschap en geniet ervan.

Hele dikke kus, Angel.

Hoi Isabella!!! Wat geweldig dat je het wilt houden. Gefeliciteerd met je zwangerschap dan maar, haha!
Ik hoop niet dat alle reacties op je overweging van een abortus je hebben "overgehaald", maar dat dit een keuze is die rechtstreeks uit het hart van jou en je partner komt. Wat wij er allemaal van vinden is eigenlijk niet belangrijk (al ben ik persoonlijk errug blij dat je niet voor een abortus gaat.....); het gaat er om dat jullie er voor 100% achter staan. Dan gaat ook dit kindje een fantastische toekomst tegemoet met jullie!!!! Geniet van jullie 3e kadootje. Een fijne zwangerschap toegewenst!
Patricia

Hoi Isabella,

Bij deze, gefeliciteerd!!!
Ik vind het erg moedig van je. Ik hoop ook dat je er echt helemaal achter staat. Het zal best nog wel zwaar worden voor je denk ik. Maar je weet ook heel goed dat je er iets heel moois voor terug krijgt,waarje het dan uiteinderlijk voor doet.
Ik hoop ook dat je veel steun van je partner zult krijgen.

Nou meid, geniet er nog maar een keertje van he.
En ik wens je heel veel succes toe met je zwangerschap.

Groetjes, Ris

Allereerst gefeliciteerd met het nieuwe leven op komst!

Op je andere berichten heb ik niet gereageerd, onder andere omdat ik vind dat het echt je eigen keuze moest zijn, en ik toch moeilijk objectief kon zijn. Ik had je wel begrepen als je een andere keuze had gemaakt hoor, maar ik ben blij dat julie dit kind nu welkom heten!!

Omdat je wel aangaf   tegenop te zien tegen het fysieke aspect van deze zwangerschap, heb ik wel wat tips voor je. Ik was ook na 4 maanden weer zwanger,   IK had erg veel last van mijn rug, na de eerste zw.s. al, en nu dus weer, meteen al in de tweede maand.  
Mijn tip voor jou: schakel meteen hulp in als je merkt dat je lijf het zwaar heeft. Voor je baby van nu 4 mnd wil je natuurlijk ook gewoon kunnen zorgen, en op het eind kan dat erg zwaar zijn.   Als je op tijd hulp in schakelt kan je al je krachten en energie op je kids richten. Het huis kan best even door iemand anders gedaan worden, voor je kids ben je onmisbaarder, en spaar dus je krachten zoveel mogelijk voor hun!

Veel succes, geluk en gezondheid  met deze zw.s. en vergeet niet te genieten van de bijzondere babytijd van je tweede!!

GEFELICITEERD!!!!

Ik wens je een fijne onbezorgde zwangerschap en veel geluk met z'n vijfjes

groetjes Jacqueline

Fantastisch meid! Ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap!!

Liefs Bloempje

meid, gefeliciteerd, je hebt de beste keus in je leven gemaakt , kiezen voor je kind ,je bent bevoorrecht 2 kindjes zo vlot achter elkaar mogen ontvangen terwijl anderen er jaren op moeten wachten of mischien wel nooit ouders mogen worden , ik zou zeggen maak er het beste van en ga er weer gewoon van genieten , met kinderen ben   je rijk gezegend

Terug
Bovenaan