Zwanger van de 3de!

Goedemorgen Dames,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben al 2 keer eerder zwanger geweest (2 zoons 7 en 5 jaar) maar kan mij niet meer herinneren hoe ik die eerste 12 weken ben doorgekomen... Voor me gevoel gaan alle dagen zooo langzaam en elke dag kijk ik steeds naar m'n agenda dat ik 24 oktober eindelijk mijn echo krijg dat ik bevestiging krijg dat ik ook echt zwanger ben.

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik pijnlijke borsten en/of misselijk ,maar ik heb daar nu geen last van...zijn er onder jullie dit ook herkennen ?
Ik weet dat elke zwangerschap en bevalling uniek zijn ,maar nu ik geen kwaaltjes heb voel ik mij toch onzeker of het daarbinnen wel allemaal goed verloopt (?)

Wie weet een meisje?
Ik ben ook zwanger van de derde, nu net 6 weken, ook heel spannend allemaal, hier ook dat de dagen voorbij kruipen, niks aan. Ik mag 18 okt voor mijn eerste echo...
Xx

Pffff die 12 weken ja, ik kan ze wel om kijken!
Ik had tot vorige week wel pijnlijke borsten, wat nu (ben 6 weken) weer minder is. Verder ook geen klachten.... Afwachten tot de echo, heel spannend!

Gister de aankomende opa's en oma's het grote nieuws gebracht, wat erg leuk was!!

Gefeliciteerd allemaal! Mag ik vragen hoe je het grote nieuws hebt verteld? Gewoon verteld of iets bijzonders van gemaakt? En hoe was de reactie?

Liefs

Hoi, hoi,

Spannend he die eerste weken, vindt ik ook hoor. Heb in sept 2010 een mk met 11 weken gehad en vorig jaar feb een bbz met operatie waarbij m'n eileider niet gespaard kon worden.
Had het hierna eigenlijk naast me neergelegd en voelde dat het prima was zo....maar ja het ging toch weer kriebelen. Toch nog maar 1keer proberen en tot m'n eigen verbazing in 2 maanden raak.

Heb ook niet echt last van kwaaltjes tot nu toe, een beetje gespannen borsten maar meer ook niet.

Mijn zoon is pas 11 jaar geworden, dus ik snap helemaal dat je niet meer weet hoe die vorige 12 weken voorbij zijn gegaan. Had toen gelukkig dagboeken bij gehouden, dus die ga ik maar weer eens opzoeken op zolder!

xoxo

Hoi gefeliciteerd allemaal!

ik ben zelf ook zwanger van de 3e en uitgerekend op 14 juni 2013. Ik vind het allemaal heel spannend en extra bijzonder omdat onze 2 andere kinderen (4 en 6) nu echt op een leeftijd zijn dat ik ze hier bewust bij kan betrekken.

Hoi,

Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger!
Heb nergens last van!
Heb het misschien ook wel te druk!
Kan haast niet wachten op de echo, wil het zo graag met mijn eigen ogen zien dat het ook echt zo is!!!
Merk alleen dat ik een beetje moe ben overdag, maar ja wat wil je met dit weer(brrrrrr)
Ik vind het wel weer heel spannend!
Wat zal onze omgeving verbaasd zijn zeg!

Hoi mama van A en D,

Ik ben ook zo benieuwd naar de echo... Vind het wachten heel lastig :-s maar volgende week woensdag mag ik eindelijk! Het is wel vreemd dat ik de dag ervoor een intake heb bij de verloskundige,voor m'n gevoel zo dichtbij de echo omdat ik daar dan al zit haha

@ muurbloem ik ben de dag nadat ik wist dat ik zwanger was, bij mijn ouders op visite gegaan en heb iedereen die thuis was een beschuitje met muisjes gegeven (toen wisten mijn broers en ouders het)
Mijn schoonmoeder ging nu laatst op vakantie en de vroeg of ze nog iets voor mij mee kon brengen en toen zei ik als hint : babykleertjes ...
Op mijn werk wil ik het graag vertellen als ik een tastbaar echo foto'tje in bezit heb, en dan doe ik het gezellig bij de koffie, met chocolaatjes die versiert zijn in het roze en blauw :)
Maar wat is het moeilijk om het voor je te houden :) !

Terug
Bovenaan