zwanger van de 3e en andere twee tijdens geboorte sterrekijkers iemand ervaring

Hoi ik vroeg me af of er nog iemand is die dit heeft ik heb al 2 kinderen en die zijn allebij als sterrekijker geboren en ze waren 7 en 8 pond maar wel op normale manier geboren bij die van 8 pond ging het nog maar net of ik moest op het laaste moment nog naar het ziekenhuis nu ben ik zwanger van een 3e en ben er best bang voor dat het weer een sterrekijker is en een 8 ponder wordt het persen is dan geen pretje
ik ga in ieder geval niet meer thuis bevallen vind het nu een te groot risico.
 
Ha,

Ik ben 22 januari bevallen van een dochter ook de derde. Mijn eerste is met de vacuumpomp en tweede gewoon geboren. Nu was bij mij de derde een sterrekijker. Maar dit voelde ze bij 6 cm al. Ik moest op mijn zij gaan liggen en toen is ze gedraaid en normaal geboren. Mijn oudste was ook ruim acht pond, tweede 7,5 en nu weer bijna 8 pond.
In mijn kenissenkring nog 2 bevallen van een derde en beide waren ook sterrekijkers. Maar ook door op de zij te gaan liggen gedraaid voor de geboorte.
Ik weet niet of je dat bij de eerste 2 bevallingen ook geprobeerd heb anders is het misschien een optie om te bespreken.
En verder als jij niet thuis wil bevallen moet je het niet doen, doe het waar jij je het prettigste voelt want je weet wat er gaat komen en makkelijk is het nooit

succes
 
Terug
Bovenaan