zwanger van de 3e jongste nu 6mnd wie heeft dit ook meegemaakt

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal we zijn er heel blij mee hoor maar hadden het niet zo snel verwacht vooral omdat we er met de 2e bijna 3 jaar zijn bezig geweest liepen zelfs bij de gyn onderzoeken gehad was bijna niet mogelijk om spontaan zwanger te worden maar toen toch joepie gezonde jongen geboren nu na 6 mnd weer zwanger niet te bevatten nog ben een beetje bang voor de reacties in de omgeving zeker voor mijn werk ze kunnen je toch niet ontslaan daar ben ik een beetje bang voor ik wilde even mijn verhaal kwijt groetjes patricia  

ik herken het heel goed me zoontje was 3 maanden en was weer zwanger van de 3de
nu hebben we een mooie meid erbij

geniet ervan

Hoi,

Ik was na 5 maanden zwanger van de tweede. Mensen zeggen toch wel iets. In ons geval of het gepland was? Waar bemoei je je mee. Anderen hoorden weer....goh willen jullie geen tweede? Of...die tweede laat wel erg lang op zich wachten. Commentaar genoeg dus.

Gefeliciteerd en richt je op het mooie wondertje in je buik,
Ingeborg

Ik ben nu 5 maanden zwnager van ons vierde kindje. Mijn jongste   is nu 8 maanden.

Heerlijk straks maar één jaar leeftijdsverschil.

Miep

Laat de omgeving maar kletsen, jij doet wat jij wilt. Ben gelukkig met dit nieuwe wondertje, zeker omdat het met je vorige kindje zo moeizaam is gegaan.
Gefeliciteerd in elk geval!!
Patricia
40+4

je kunt nooit vanwege een zwangerschap ontslagen worden, daar hoef je je niet durk om te maken. En dat je werkgever er niet blij mee is, op zich wel logisch, maar jammer dan voor hem/haar. Heb je overigens een contract voor bepaalde tijd, dan is er het risico dat ze dat niet verlengen, daarvoor hoeven ze geen reden te geven.
Geniet gewoon lekker van je zwangerschap, heerlijk toch dat het opeens zo snel spontaan is gebeurd!
En wat de omgeving zegt is niet belangrijk, als jij en je gezin er maar blij mee zijn!

groetjes, Ellen

Als je een contract voor bepaalde tijd hebt en men is te vreden en men was van plan je contract te verlengen en jhe functie blijft bestaan, dan mogen ze niet ineens vanwege je zwangerschap zeggen, we verlengen je contract niet.

dit is aan te vechten.

Miep

Gefeliciteerd! Ik raakte ook al weer na 3 maanden zwanger van de 2e. Helaas liep dit verkeerd af. Tussen nummer 2 en 3 zit nu zo'n 15 maanden en ik vind het ontzettend fijn. Deze 2 meiden hebben enorm veel aan elkaar, dus geniet ervan.....

Marjan

Terug
Bovenaan