zwanger van de 3e maar groot leeftijdsverschil

<p>ik ben een mama van 2kinderen een dochter van 12 en een zoon van bijna 11. inmiddels heb ik al 7,5jaar samen met een nieuwe partner en het begon toch te kriebelen. en hij wilde natuurlijk ook graag zijn eigen kindje❤ tis een super bonus vader die de naam vader ook verdient </p><p>we besloten ervoor te gaan en het is ons meteen de eerste maand gelukt. inmiddels dus net pril zwanger en zit op 5wkn en 2dgn. volgende week heb ik een vroege echo bij de gynaecoloog ivm verleden miskramen. ben erg benieuwd vind het heel spannend. ik ben net 35 geworden en was dus 22 toen ik de eerste kreeg. </p><p> </p><p>zijn er meer aanstaande mama's met al oudere kinderen? hoe gaan die ermee om en hoe ervaar je het zelf? de kinderen hier vinden het heel leuk.</p><p>ik vind het alllemaal heel spannend nu geniet je er anders van als toen. misschien</p>

Geen ervaring als mama, wel als kind. Ik was 8 en mijn broer 10 toen ons zusje geboren werd. We vonden het geweldig! Ik had m'n eigen levende "pop", haha! Ik heb het als kind dus altijd als erg leuk ervaren om nog een klein zusje te hebben.
Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Ik heb een dochter van bijna 21??. Zij vindt het helemaal geweldig. Ik was 15 jaar een alleenstaande moeder en toen mijn huidige partner leren kennen. Hij heeft nog geen kind en ik wil al jaren nog een kind. Heeft bij ons wel een jaar geduurd en 2 miskramen voordat we zwanger zijn. Ben ook nog pril zwanger hoop dat het doorzet. Willen niet al te vroeg juichen. Mijn dochter moest huilen toen ik het haar vertelde van blijdschap. 
Over 2.5 week heb ik mijn eerste echo en willen het daarna aan ouders/ schoonouders vertellen, maar we weten nog niet hoe. Iemand ideeën? Mijn dochter kwam met het idee om een t-shirt te laten drukken in haar maat met ik wordt grote zus aangezien je ze Alleen voor kleine kids hebt. Mocht er iemand een andere idee hebben hoor ik dit graag. 

Ik heb zelf twee kids uit een vorige relatie van 9 en 10 jaar zijn nu bezig voor een derde en eerste voor mijn vriend denk wel dat ze het leuk gaan vinden en het voordeel ze kunnen je helpen 
Verder heb ik een broertje die 11 jaar jonger is en ik vond het eerst niet leuk maar toen hij eenmaal geboren was mocht niemand er meer aankomen en ik heb ook nog 2 ben er erboven die waren tot 13 en 15 maar nu we allemaal het huis uitzijn merk je er niet zoveel meer van dat hij een nakomertje is

Geen ervaring als moeder maar ik ben zelf 23 en mijn broertje is 11. We hebben een geweldige band en het leeftijdsverschil was op meerdere gebieden juist een voordeel!

Mijn man heeft al 2 kinderen van rond de 25 uit een eerdere relatie en we hebben samen een dochter van 4,5 en een zoontje van 2,5 en zijn nu bezig voor de 3de dus ook een groot leeftijdsverschil maar ik zie het probleem niet het is meer wat de buitenwereld er van denkt maar gelukkig heb je daar niks mee te maken

Ik heb zelf 2 kinderen van 19 en 17,mijn man 2 van 17 en 1 van 15. Samen hebben we een zoon van bijna 2,5 jaar en begin maart is helaas onze dochter dood geboren na bijna 23 weken zwangerschap. Ben nu weer net zoals jou pril zwanger van onze 3e.zelf ben ik 39 jaar nu

Ik heb een zoon van 10 en ben nu zwanger van de 2e (16 weken). Mijn zoon vondt het geweldig, want hij wilde dit heel graag. In het begin vond ik het toch wel spannend... maar nu is dat  gevoel verdwenen. ALLES heeft zijn voor en nadelen.. ondanks het verschil kunnen ze straks prima samen spelen en heeft de baby altijd iemand om  tegenop te kijken. Vooral je eigen gevoel volgen want jij moet ze tenslotte opvoeden ?

Terug
Bovenaan