<p>Hallo allemaal,</p><p>wij zijn in verwachting van ons 3e kindje en hebben er superveel zin in.</p><p>ondanks dat ik al 2 prachtige kinderen heb beleef ik deze zwangerschap weer zo anders en bewust, alsof alles nieuw is en super spannend...herkent iemand dit?</p><p>mijn andere kinderen zijn 6 en 9 en ik was bij mijn oudste echt heel jong (te jong eigenlijk) maar alles is gelukkig goed gekomen, en nu word opnieuw moeder op de leeftijd dat ik altijd gedacht heb..dan krijg ik mijn eerste kindje...</p><p>ik vraag me eigenlijk af...is het een nakomelingetje gezien het leeftijdsverschil of niet?</p><p>en zijn hier meer moeders die in verwachting zijn van de 3e en dit super spannend vinden? </p><p>Mijn dochter heeft adhd en heeft speciale zorg nodig, dit kan ik goed behappen, hoop alleen dat de komst van een broertje of zusje haar niet ‘schaad’ in de zin van...dat ze uit balans raakt of iets dergelijks...ze is natuurlijk straks niet meer de jongste...en misschien ook wel niet meer papa’s enigste prinses...stiekem hoop ik ook op een jongetje ..omdat ik gevoelsmatig denk dat dit misschien makkelijker voor haar is...herkennen jullie deze gevoelens? En onzekerheden?</p><p> </p><p>groetjes een blije maar bezorgde mama </p>