Zwanger van de 3e

Hallo lieve mama’s (to be),

Ik ben zwanger van ons derden wondertje.
Ik vroeg me af of er andere ouders zijn die nog wat life hacks hebben? Onze spruit wordt in februari geboren en de oudste is dan 2,5 en de middelste 1,5. Dus echt nog drie kleintjes. Iemand nog tips?

Mijn 3e komt eind juli. Dan heb ik er 1 van 3.5 en 1 van 1.5. Denk dat het heel pittig gaat worden maar mijn oudste gaat in januari naar de kleuterschool. Dat geeft al iets meer rust. Dan gaat volgend jaar zomer de 2e naar peuterschool. Dus dan alleen de jongste maar thuis. Kijk daar wel naar uit moet ik zeggen.

Mijn jongens waren 17 maanden en 2.9 jaar toen mijn dochter geboren werd. Ze is nu dik 4 maanden.

De beste tip is voorbereiding en je niet te druk maken om het huishouden, haha!
3 kort op elkaar is hetzelfde als 2 kort op elkaar. Alleen net iets drukker. ? Als ik de reacties op ons moet geloven heb ik het vreselijk zwaar en druk. Dat is het ook, maar in de positieve zin. Ik ben er iig heel trots op!

Onze beste investering was een duowagen: Bugaboo donkey. Dat is mijn vrijheid. Onze kinderen zijn 3, 1,5 en 8 maanden. De middelste loopt wel maar niet stabiel genoeg voor een wandelingetje.

Ik gooi de kinderen in de wagen en loop naar de bakker, ga spontaan even winkelen met alle 3 en een dagje dierentuin word net iets leuker als de oudste ook even mag uitrusten in de kinderwagen?.

Veel geluk!

Terug
Bovenaan